دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون هماهنگ کننده ‌نيروی زمينی ارتش: پژاک در حال نابودی است، ايرنا

ساری - معاون هماهنگ کننده ‌نيروی زمينی ارتش ‌جمهوری اسلامی ايران گفت: گروهک تروريستی پژاک در آينده نزديک انشاالله بدست توانمند ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می شود.


به گزارش خبرنگار ايرنا ، 'امير سرتيپ آراسته' عصر روز يکشنبه در همايش ممتازان نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران در ساری افزود: ارتش با اقتدار در مبارزه با گروهک پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوانيروز در حال نابود‌ کردن اين گروهک تروريستی ‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون هماهنگ کننده نيروی زمينی ارتش درباره حملات اخير گروهک تروريستی پژاک ‌اظهارداشت: در حال حاضر يک سری از منافقان با توجه به وضعيت سياسی کشور با شگردهای خاص حملاتی را در مرزهای کشور انجام می‌دهند.
'امير سرتيپ آراسته' با بيان اينکه دفاع از حملات دشمن نماد افتخاری ديگر همانند هشت سال دفاع مقدس برای ايران اسلامی است، بيان داشت: هياهو و سر و صداهای دشمن برای ملت ولايتمدار ايران اسلامی جای هيچگونه نگرانی نيست.
وی تصريح کرد: ارتش با اقتدار و قدرت تمام در مبارزه با گروهک تروريستی پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوا نيروز در حال نابود ‌کردن دشمن است.
اين مقام نظامی در بخش ديگری از سخنان خود اظهارداشت: يکی از ويژگی‌های بارز و مهم نيروهای مسلح به ويژه ارتش جمهوری اسلامی ايران اين است که فرمانده معظم کل قوا مرجع تقليد ماست.
'امير سرتيپ آراسته' گفت: در نيروهای مسلح ‌به ويژه در نيروی زمينی هر فرمانی و دستوری که از طرف فرمانده کل قوا ابلاغ می‌شود قابل اجرا است.
معاون هماهنگ کننده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران بيان داشت: تمام اقتدار، افتخار و توانمندی نيروهای مسلح به برکت وجود فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است که هر دستوری بدهند در مسير موفقيت ماست.
'امير سرتيپ آراسته' اظهارداشت: بدون شک تمام دستورات فرمانده کل قوا اجرا می‌شود و در حال حاضر شاهد پيشرفت و موفقيت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف هستيم.
معاون هماهنگ کننده نيروی زمينی ارتش گفت: نيروی زمينی ارتش برای مقابله با چنين حملاتی هميشه آماده است و برای بالا بردن سطح آمادگی سربازان خود مانورهايی را در مناطق مختلف به اجرا گذاشته است تا از پيش آماده نبرد با متجاوزان به خاک کشور باشد.
‌وی با اشاره به اينکه نقش نيروهای زمينی و سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی کليدی بود، يادآور شد: اين افراد بصير و آگاه در راستای پاسداری از انقلاب و فروکش کردن آتش فتنه‌های دشمن در داخل کشور سر از پا نمی‌شناخته و در رکاب امامت و ولايت گام و راه شهيدان را ادامه می‌دهند.
در پايان اين همايش از ۳۰۰ نفر از پرسنل نيروی زمينی که دارای ۳۰ تا ۴۰ مولفه‌های مختلف برتر بودند تجليل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016