شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داود احمدی‌نژاد: ما از کسانی که از مسير ولايت‌پذيری خارج شده‌اند جدا شده‌ايم حتی اگر برادرمان باشد، فارس

داود احمدی‌نژاد جمعه شب در جمع بسيجيان و پيروان ولايت شهرهای استان مازندران در قائمشهر با اشاره به نظرات خوارج و نهروان درباره آزاد بودن و گرفتن مستقيم تکليف از خدا و نفی امام زنده، اضافه کرد: اگر انقلاب ما به اينجا رسيد به خاطر تکليف‌گرايی ملت بود که همچون خوارج نهروان تکليف‌گرايی را فدای تکليف‌گريزی نکرديم و اگر امروز برخی از افراد با غرور خود همانند آنها فکر و عمل می‌کنند در مسير ما نيستند.

* ملت با بصيرت ايران تکليف‌گريز نيستند

احمدی‌نژاد عنوان کرد: در تاريخ انقلاب اسلامی از اين دست افراد زياد داشتيم و امروز بعضی از اين افراد خود را به امام زمان متصل کرده و نفی امام زنده يعنی مقام معظم رهبری می‌کنند همان‌هايی که با هديه‌ها نشسته و کاروان حج هديه راه می‌اندازند و ادعا می‌کنند که مستقيم با امام زمان (عج) ارتباط دارند و در حقيقت تکليف‌گريز هستند و نمی‌خواهند زير پرچم امام زنده باشند در حالی که ملت با بصيرت ايران تکليف‌گريز نيستند و مستقيما از امام زنده دستور می‌گيرند و بدانيد که عنايت حق تعالی و امام عصر شامل حال ايشان است.

وی با اشاره به هويت‌بخشی ولايت به مردم افزود: اگر در مسير ولايت باشيم رستگاری دنيا را داريم و يقين داشته باشيد رستگاری آخرت نيز به دنبال دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی‌نژاد ابراز داشت: ما به مانند همه انبيا و اوليا از کسانی که از مسير ولايت‌پذيری خارج شده‌اند جدا شده‌ايم حتی اگر پسر يا برادرمان باشد.

* مسخره‌ گرفتن مکتب انتظار از سوی جريان انحرافی

وی با اشاره به همراهی برخی از افراد با شيطان ابراز داشت: اين گونه افراد همراهی مشی شيطان را می‌کنند که می‌گويند وجود ولی فقيه نياز نيست بلکه ما مستقيم به امام زمان (عج) وصليم و با همين تفکر است که کاروان حج راه می‌اندازند که اين همان تکليف‌گريزی است که از پول بيت‌المال که امام راحل‌مان حتی يک ريال آن را خرج نکرد، برای افراد معلوم‌الحال خرج می‌کنند.

احمدی‌نژاد با اشاره به عنايت حق تعالی در پيروزی ايران در جنگ تحميلی افزود: اگر دشمن با همراهی بسياری از کشورها و تجهيزات پيشرفته نظامی نتوانست بر ملت ايران فائق آيد به اين خاطر بود که دل همه مردم در رضايت امام و دل امام در گرو رضايت خداوند بود و اين يعنی تکليف‌گرايی و تبعيت از امام زنده و اگر امروز در جايگاه بين‌المللی دنيا متأثر از ماست به همين علت است.

وی با اشاره به تحرکات شيطانی استکبار و عمال آنها در کشور گفت: امروز دشمنان نظام، ولايت و مردم نمی‌خواهند که ايران در اين جايگاه باشد و دست به حرکات تفرقه‌آميز در بين مردم و مسئولان می‌زنند که مهم‌ترين آن به مسخره‌ گرفتن مکتب انتظار از سوی جريان انحرافی است تا بتوانند اعتقادات جوانان کشور را کمرنگ يا از بين ببرند که در حقيقت اين جريان، جريان شيطان است.

* جريان انحرافی با پول بيت‌المال سرمايه‌های مملکت را چپاول می‌کنند

احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود درباره جريان انحرافی بيان داشت: اين جريان با هزينه کردن از پول بيت‌المال سرمايه‌های مملکت را چپاول می‌کنند برای اينکه در انتخابات کسانی را به مجلس بفرستند که تکليف‌گرا نباشند بلکه تکليف‌گريز باشند.

وی ادامه داد: در واگذاری فولاد خوزستان که مهلت ۱۰ روزه وجود داشت هيچ‌کس بدون بررسی ريسک ميلياردی برای انجام اين کار نمی‌کرد جزء همان کسی که برنده آن شد در حالی که سه ماه قبل‌تر شرکت را بررسی کرد و با حمايت همين جريان انحرافی که خود را متصل به امام زمان می‌دانند وام خريد آن را تأمين کرد و برنده مناقصه آن شد و در پس پرده بحث اختلاس ۳ هزار ميليارد تومانی نيز همين جريان وجود داشت.

* جريان انحرافی نمی‌خواهد ملت ايران در مسير سرافرازی باشند

وی خطاب به مردم ايران هشدار داد: دقت داشته باشيد که امروز جريان انحرافی نمی‌خواهد ملت ايران در مسير عزت و سرافرازی باشند و همه کسانی که در اين جريان هستند و يا خود را حامی و وامدار اين جريان می‌دانند در حقيقت سهم‌خواه هستند و از باب همين ادعا به غرور رسيده‌اند و تاريخ ثابت کرده که همه گروه‌های سياسی سهم‌خواه بوده‌اند.

وی با اشاره به نفوذ سران جريان انحرافی متذکر شد: اين افراد تو سيستم نظام نفوذ کردند در حالی که سابقه خود، خانواده و همراهانشان تو عمق نفاق از قديم تاکنون ثابت شده و اگر برخی از مسئولان از دست رفته‌اند به واسطه اين بود که اين افراد به جای اينکه تواضع آنها را رشد دهند غرورشان را رشد داده‌اند و به همين خاطر فکر کرديم کسی هستيم و توانی داريم و به مانند برخی از گروه‌های سياسی از تکليف‌گرايی به تکليف‌گريزی تغيير مسير داده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016