دوشنبه 2 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داود احمدی‌نژاد برادر محمود احمدی‌نژاد: اسناد زيادی در اختيار دارم؛ گروه انحرافی دنبال حذف اصل نظام است، فارس

خبرگزاری فارس: مسئول سابق بازرسی ويژه نهاد رياست جمهوری گفت: اسناد زيادی درباره گروه انحرافی در دست دارم که اين گروه می‌خواهد تنها خواسته خود حذف نظام ولايی را در اين کشور پياده کند.

داود احمدی‌نژاد مسئول سابق بازرسی ويژه نهاد رياست جمهوری و دبير کميته دائمی پدافند غيرعامل در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اين سؤال که فساد گروه انحرافی در چه سطحی است، گفت: من اسم نمی‌برم، اما هم‌اکنون سردمدار فساد کلان در جامعه همين گروه انحرافی است و بهتر از اين نمی‌توان تعبيری داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: آنها انواع فساد اعم از سياسی و اقتصادی را دارند.

برادر رئيس‌جمهور در عين حال به مقولات ديگری نيز از فساد گروه انحرافی اشاره کرد اما گفت که وقت انتشار اين مطالب هم‌اکنون نيست و بايد آن‌ را برای وقت ديگری گذاشت.

احمدی‌نژاد در ادامه ‌در توضيح اين نکته که قبلا در ‌بازرسی نهاد رياست جمهوری بوده‌ و راجع به گروه انحرافی مدارکی در دست دارد که انتشار آنها به روشن شدن افکار عمومی کمک می‌کند، افزود: اسنادی هست اما برخی از آنها کاملاً سری هستند.

وی تصريح کرد: در عين حال بخشی از اين اسناد را ‌که سرّی نبوده‌اند در سخنرانی‌هايم افشا کرده‌ام.

احمدی‌نژاد همچنين در مورد اينکه آيا وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده در اقدام اخير دولت با گروه انحرافی دارای زاويه و اختلاف بوده‌اند‌‌ نيز هيچ پاسخی نداد و سکوت کرد.

اين چهره سياسی در ادامه در پاسخ‌های کوتاه خود در مورد اصل و آغاز گروه انحرافی تصريح کرد: سنگ بنای گروه انحرافی را بنی‌صدر گذاشته است و چهره‌های مطرح شده اخير در گروه انحرافی در ادامه همان مسير حرکت می‌کنند.

وی در مورد اينکه تعداد اعضای اصلی گروه انحرافی در بدنه دولت چند نفر است و آينده آنها را چطور پيش‌بينی می‌کنيد، خاطرنشان کرد: اگر آنها زياد بودند، متحمل خسارت‌های زيادی می‌شديم، ولی تعدادشان بسيار اندک است، آينده آنها نيز همانند ساير گروه‌های انحرافی است و اينها هم تمام خواهند‌ شد.

مسئول سابق بازرسی ويژه نهاد رياست جمهوری همچنين تأکيد کرد: گروه انحرافی تلاش می‌کند که تنها خواسته خود يعنی حذف نظام ولايی را در اين مملکت پياده کند.

وی افزود: آنها می‌خواهند به راحتی با هديه و ليلا و بقيه بنشينند و بروند و بيايند.

احمدی‌نژاد همچنين در پاسخ به اين سؤال که رئيس جمهور چه زمانی از گروه انحرافی اعلام برائت می‌کند، گفت: الله اعلم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016