چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض مردم بعد از قتل چندمين نفر به دست نيروی انتظامی در سردشت

امروز مورخ ۳۰/۰۶/۹۰ راس ساعت ۹:۳۰ دقيقه صبح يک نفر کولبر به نام " احمد ستاری " ۵۰ ساله و دارای ۵ فرزند اهل روستای " قلعه ره ش " شهرستان سردشت بدست نيروی انتظامی بقتل رسيد .

ايشان بعد از اينکه در منطقه " سوره چوم " نزديک روستای " قلعه ره ش " از سوی نيروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار می گيرد به بيمارستان سردشت اعزام می شوند که در بين راه جان می دهند و به روستا برگردانده می شوند . مردم روستا هم در اعتراض اين کشتار اقدام به بستن جاده اصلی منتهی به روستای " درمان آباد " می کنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با شدت گرفتن اعتراض يک خودرو نيروی انتظامی با چهار سرنشين در محل حضور پيدا می کند و درصدد پراکنده نمودن مردم معترض بر می آيد که از سوی مردم خشمگين مورد حمله قرار می گيرند و در پی آن خودروی تويوتا آتش می گيرد و سه نفر از سرنشين نظامی خودرو بشدت زخمی می شوند . لازم به ذکر است در دو هفته گذشته اين چهارمين قتل از سوی نيروی انتظامی در منطقه سردشت است .

اولی " حسين زمانی " اهل روستای " قلعه ره ش " دومی " آوات زمانی " اهل روستای " حمزه آباد " سومی " آوات يوسفی " اهل روستای " در مان آباد " که داخل روستای " مارغان " از سوی نيروی انتظامی مورد هدف گلوله قرار گرفته .

به گفته مردم منطقه اين کشتار از سوی نيروی انتظامی عمدی و با برنامه از پيش تعيين شده انجام می گيرد و کاملاً بی سابقه بوده است . لازم به اشاره است اعتراض و بستن جاده از سوی مردم روستای " قلعه ره ش " از سوی مردم تا هم اکنون غروب ادامه دارد .

خبر از : ژيانه وه ۲۰۱۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016