دوشنبه 4 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسيه پيش پرداخت سامانه‌های اس۳۰۰ را به ايران پس داده است، ايلنا

مديرکل شرکت «روس آبارون اکسپورت» گفت که اين شرکت در صورت به وجود آمدن شرايط غيرمنتظره و غيرقابل پيش‌بينی، بازگرداندن پپيش پرداخت سامانه‌های S-۳۰۰ را تضمين می‌کند.


ايلنا: «آناتولی ايسايکين» مديرکل شرکت «روس آبارون اکسپورت» گفت که روسيه به دليل عدم اجرای قرارداد تحويل سامانه‌های ضد موشکی S-۳۰۰ پيش پرداخت به مبلغ ۱۶۷ ميليون دلار را به ايران پس داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از نووستی، آناتولی ايسايکين طی مصاحبه‌ای با روزنامه «کامرسانت» گفت که شرکت روس آبارون اکسپورت در صورت به وجود آمدن شرايط غيرمنتظره وغير قابل پيش‌بينی، بازگرداندن پپيش پرداخت سامانه‌های S-۳۰۰ را تضمين می‌کند.

وی ادامه داد که از جمله اين شرايط اضطراری، صدور قطعنامه‌ای توسط شورای امنيت است که در اين شرايط ملزم به بازگرداندن پيش پرداخت هستيم و نسبت به ايران اين کار را انجام داده‌ايم.

بنا بر اين گزارش، قرارداد عرضه سيستم‌های S-۳۰۰ به ايران در اواخر سال ۲۰۰۷ ميلادی امضا شده بود و به موجب آن، قرار بود روسيه پنج گردان سامانه‌های ضد موشکی S-۳۰۰ را به مبلغ حدود ۸۰۰ ميليون دلار به ايران تحويل بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016