شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تابش: در مساله فلسطين جريان اصلاح طلب و اصولگرا هم نظرند، ايلنا

مواضعی که امروز رهبری معظم انقلاب مطرح فرمودند مواضع ملت انقلابی ايران و در جريان انتفاضه فلسطين است و در اين باره همه جناح‌ها و گروه‌ها اتفاق نظر دارند و شاه بيت بيانات رهبری هم اين بود.


ايلنا: دبير کل فراکسيون اقليت مجلس گفت: در صحن علنی مجلس روز چهارشنبه اعلام شد که به واسطه برگزاری اين همايش در هفته آينده مجلس تعطيل است اما تا امروز نيز هيچ دعوت نامه‌ای برای نمايندگان ارسال نشده بود و همزمان با بيانات رهبر معظم پيامکی دريافت کردم که نمايندگان می‌توانند از درب شمالی غربی وارد اجلاس شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ايلنا، تصريح کرد: مواضعی که امروز رهبری معظم انقلاب مطرح فرمودند مواضع ملت انقلابی ايران و در جريان انتفاضه فلسطين است و در اين‌باره همه جناح‌ها و گروه‌ها اتفاق نظر دارند و شاه بيت بيانات رهبری هم اين بود.

وی گفت: در اين سلسله همه گروه‌ها اجماع دارند و نمايندگان ميزبان بودند و نمايندگان بايد محور کار قرار می‌گرفتند و حداقل انتظار ما اين بود که برای نشان دادن اينکه در اين قضيه همه جناح‌ها اتفاق نظر دارند به اقليت بهای بيشتری می‌دادند.

اين نماينده مجلس گفت: در اين رابطه نه کارت و نه دعوت نامه برای برخی نمايندگان ارسال نشده که اين مسئله جای تاسف دارد.

تابش با تاکيد بر اينکه برای نشان دادن اتحاد نمايندگان در اين باره بايد همه نمايندگان به صورت رسمی به اين اجلاس دعوت می‌شدند، گفت: در اين جريان فقط عده‌ای خاص دعوت شده‌اند و ما در عمل شاهد اين هستيم که هيچ دعوت نامه عمومی برای نمايندگان ارسال نشده است.

وی گفت: در اين جريان اصلاح طلب و اصولگرا هم نظر هستند، اما با درجه بندی نمايندگان به گروه ۱ و ۲ شاهد دعوت تعدادی از نمايندگان هستيم.

وی افزود: خيلی از نماينده‌ها برای حضور در اين همايش به حوزه انتخابيه خود نرفته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016