یکشنبه 3 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خباز با مهر مطرح کرد: اصلاح‌طلبان کاندیداهای پایبند به قانون اساسی را در لیست قرار دهند، مهر

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به اصلاح طلبان توصیه کرد: کاندیداهایی را برای حضور در لیست انتخاباتی معرفی کنند که پایبند به سوگند خود در پاسداری از قانون اساسی باشند.

محمد رضا خباز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اعلام این توصیه به اصلاح طلبان که با یک لیست وارد انتخابات شوند اظهار داشت: جهت گیری های کاندیداهای اصلاح طلب باید در چارچوب قانون اساسی باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مجلس جزو ارکان نظام است بنابر این نمی تواند بر خلاف قانون اساسی عمل کرده و حرف بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای اصلاح طلب اگر قصد دارند بر خلاف قانون اساسی موضع گیری کرده و حرف بزنند نباید در مجلس حضور یابند افزود: نماینده مجلس شورای اسلامی باید قانون اساسی را قبول داشته باشد زیرا در صحن علنی مجلس در مقابل قرآن به شرف انسانی خود قسم یاد می کند که پاسدار قانون اساسی باشد.

خباز ادامه داد: کاندیدایی که با توسل به قانون اساسی وارد مجلس می شود در صورتی که پس از احراز پست نمایندگی در مقابل قانون اساسی بایستد کار بسیار ناشایستی را انجام داده است.

وی تاکید کرد:هر کسی که قانون اساسی را قبول ندارد نباید وارد حاکمیت شود هر کاندیدایی که خواهان ورود به مجلس است باید زیر چتر قانون اساسی قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016