یکشنبه 10 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا باهنر: فتنه‌گران دست از فتنه برنداشته و نمی‌دارند، ايسنا

- انتخابات مجلس نهم بزرگترين تحول سياسی در چند ماه آينده است


دبيرکل جامعه اسلامی مهندسين گفت: مهمترين ويژگی انتخابات مجلس نهم اين است که اولين انتخاب بعد از فتنه ۸۸ است.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسين ضمن اين‌که «انتخابات مجلس نهم را بزرگترين تحول سياسی در چند ماه آينده دانست» اظهار کرد: ‌مجلس نهم و انتخابات آن علاوه به حساسيت‌هايی که همه‌ انتخابات‌ها در کشور دارند، از ويژگی‌های خاصی برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به وسواسی که اصولگرايان بايد نسبت به انتخابات مجلس نهم داشته باشند، افزود: ‌اولين و مهمترين ويژگی خاص اين انتخابات اين است که اولين انتخاب بعد از فتنه سال ۸۸ است.

دبير کل جامعه اسلامی مهندسين با اشاره به شکل‌گيری جريان فتنه بعد از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری تصريح کرد: ‌فتنه ۸۸ هزينه‌های سنگينی از سوی عده‌ای از خدابی‌خبر و وابسته، به نظام تحميل کرد اگرچه با بصيرت امت حزب‌الله و تدابير مقام معظم رهبری، بعد از مدتی در کشور شاهد حماسه ۹ دی بوديم که يک نقطه روشن از همبستگی امام و امت را به نمايش گذاشت، اما هزينه‌هايی که فتنه ۸۸ تحميل کرد بسيار سنگين بوده و هنوز هم برخی از آن‌ها را بايد بپردازيم.

باهنر با تاکيد بر اين‌که «فتنه‌گران دست از فتنه برنداشته و نمی‌دارند» افزود:‌ فتنه‌گران در کسوت‌های متنوع و گوناگون می‌خواهند انتخابات پيش روی مجلس را بی اثر کنند تا خود را در نتيجه آن موثر قرار دهند.

وی اضافه کرد: ‌فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان حرف‌های متفاوتی می‌زنند. از جمله اين‌که انتخابات را تحريم خواهيم کرد از طرف ديگر می‌گويند می‌ايستيم و عده‌ای به دنبال جلو فرستادن مهره‌های سفيد هستند تا بعد از نتيجه انتخابات دستشان را رو کنند.

وی با بيان اين‌که «يکی ديگر از ويژگی‌های انتخابات مجلس نهم حضور جريان انحرافی است» گفت: برخی از فعالان سياسی از مدت‌ها قبل اخطار می‌دادند جبهه انحرافی از درون اصولگرايان در حال شکل‌گيری است که خطرش کمتر از فتنه‌گران نيست و پيچيدگی‌شان در اين است که خود را اصولگراتر از بقيه اصولگرايان می‌دانند.

نايب رييس مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اين‌که «حساسيت انتخابات پيش رو بسيار بالا است» افزود: جامعيتن به رهبری حضرات آيات مهدوی کنی و يزدی تلاش‌های بسياری در جهت جمع کردن اصولگرايان کشور انجام داده‌اند که بسيار ضروری بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016