یکشنبه 10 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح انتقال آب برای نجات درياچه اروميه تصويب شد، ايسنا

کميسيون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود با تغييراتی جزئی طرح انتقال آب برای نجات درياچه اروميه را تصويب کرد.

کاظم فرهمند، نايب رييس کميسيون کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ اظهار کرد: موضوع طرح انتقال آب برای نجات درياچه اروميه ازخشک شدن، در اين جلسه مورد بررسی قرار گرفت که اين طرح با تغييراتی جزئی به تصويب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هم‌چنين اعضای کميسيون کشاورزی امروز در جلسه‌ای با انواری سرپرست کميته امداد امام خمينی (ره)، مباحثی پيرامون برنامه‌های کميته امداد در کشور در زمينه اشتغالزايی را مطرح کردند که وی در اين جلسه به سوالات نمايندگان پاسخ داد.

فرهمند با اشاره به جمع‌بندی گزارش تحقيق و تفحص از عملکرد صندوق بيمه محصولات کشاورزی در اين جلسه اظهار کرد: دراين راستا هيات تحقيق و تفحص گزارشی را ارائه کرد که جزئيات آن مطرح و برخی از ايرادات برطرف شد، لذا براساس گزارش تهيه شده مقرر گرديد طی سه- چهار روز آينده اين گزارش تکميل و پس از تکثير در اختيار اعضای کميسيون قرار گيرد.

وی تصريح کرد: پس از مطالعه اعضای کميسيون در هفته بعد از تعطيلات مجلس، با حضور اعضای صندوق بيمه و اعضای تحقيق و تفحص اين موضوع در کميسيون مطرح و سپس تصميم نهايی اتخاذ خواهد شد تا در نهايت در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرا گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016