دوشنبه 11 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوتنبرگ (سوئد): دهمين دوره جشنواره بين‌المللی سينمای تبعيد، از ۶ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۱۱

دهمين دور جشنواره بين‌المللی سينمای تبعيد، جشنواره سينماگران نوانديشی است که به ديکتاتورها "نه" گفته و فرياد حق‌طلبی ملت‌ها را ثبت می‌کنند.
در طول ۹ روز در ۶ سينما و مرکز فرهنگی در شهر گوتنبرگ (سوئد) بيش از ۸۰ فيلم کوتاه و بلند در ۱۲ برنامه اصلی به نمايش گذاشته می‌شود.
برخی از برنامه‌های ويژه‌ی جشنواره عبارتند از:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- برنامه ويژه زنان، با فيلم‌هايی از پيکار زنان برای رهايی و برابری در کشورهای ايران، افغانستان، کردستان ، فلسطين ، شيلی و ...
- برنامه ويژه حمايت از مادرانی که در کشورهای گوناگون برای رهايی فرزندان خود مبارزه می‌کنند.
- برنامه "چهره تبعيد: ساعدی" برنامه‌ای ويژه در گراميداشت غلام‌حسين ساعدی همراه با نمايش فيلمی مستند درباره اين هنرمند تبعيدی. اين برنامه با سخنرانی ناصر پاکدامن، ناصر رحمانی‌نژاد، علی امينی نجفی و بهمن سقايی برگزار می‌شود.
- شب يادبود همراه با نمايش فيلم به ياد هنرمند مبارز فلسطينی، جوليانو ميرخمير که در چهارم آوريل ۲۰۱۱ در جنين (کرانه باختری فلسطين) ترور شد.
- برنامه پشتيبانی از جعفر پناهی با نمايش "اين فيلم نيست" آخرين ساخته اين فيلمساز.
"جشنواره سينمايی تبعيد" که به همه خلق‌های ستمديده تعلق دارد، به ويژه از ايرانيان آگاه و مبارز، انتظار حمايت و پشتيبانی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016