شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست پلیس آمریکا را به خویشتنداری در قبال تظاهرات مردمی فراخواند، فارس

سخنگوی دستگاه دیپلماسی پلیس آمریکا را به خویشتنداری دعوت کرد و گفت: سرکوب اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف آمریکا نشان میدهد که دولتمردان آمریکا تحمل اعتراضات مسالمت‌آمیز را ندارند.
خبرگزاری فارس: مهمان‌پرست پلیس آمریکا را به خویشتنداری در قبال تظاهرات مردمی فراخواند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با برخورد خشونت‌آمیز با تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی در آمریکا با توجه به تشدید این برخوردها و گسترده‌تر شدن حضور مردم اظهار داشت: قبلا نسبت به این مسئله در پاسخ سؤال خبرنگاران ابراز نگرانی به عمل آمده بود و مجددا یادآور می‌شود تظاهرات مسالمت‌آمیز خودجوش مردم آمریکا در چند هفته گذشته، در اعتراض به سیاست‌های ناعادلانه اقتصادی و نفوذ بنگاه‌های بزرگ پولی و مالی در ساختار سیاسی و تصمیم گیری دولت آمریکا صورت می‌گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهمان‌پرست افزود: بحران وال استریت که به نوعی استمرار حرکت ایجاد شده در جهان در راستای بیداری ملت‌ها است حاکی از عمق نگرانی مردم آن کشور از مناسبات و اصول اقتصادی حاکم بر نظام سرمایه‌داری آمریکا می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های نادرست دولت آمریکا علاوه بر مردم آن کشور، برای سایر ملت‌ها مشکل آفرین بوده و از نظر ما راه خروج از این بحران توجه به خواست مردم در برقراری عدالت اجتماعی و تمرکز دولتمردان آمریکا بر حل مشکلات داخلی و خروج نیروهای نظامی و امنیتی آمریکا از مناطق دیگر و صرف هزینه‌های جنگی در مصارف عمومی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم آن کشور می‌باشد.

مهمان‌پرست خواهان خویشتنداری پلیس آمریکا شد و اظهار داشت: سرکوب اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف آمریکا توسط پلیس این کشور نشان می‌دهد که دولتمردان آمریکا تحمل اعتراضات مسالمت‌آمیز را ندارند در حالی که شایسته آن است که به جای برخورد با خواسته‌های مردمی، با آن همراه شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016