دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر ويژه: تدارکات گسترده بسيج و سپاه برای "باشکوه" جلوه دادن سفر آيت‌الله خامنه‌ای به کرمانشاه

بسيج و سپاه پاسداران با فراخوان به مراکز فرماندهی در استان‌ها در تدارک استقبال از آيت‌الله خامنه‌ای در سفر به استان کرمانشاه هستند.
به گزارش دريافتی از تهران و استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن از چند هفته پيش سردار پاسدار محمدرضا نقدی، فرمانده بسيج توسط بيت رهبری و مجتبی خامنه‌ای، مسئول تدارک نيروی انسانی لازم برای باشکوه نشان دادن استقبال از "رهبر" در سفر به استان کرمانشاه گرديده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی نيز با فراخوان دادن به فرماندهان استانی بسيج برای هر استان سهميه‌ای مشخص کرده است که بايد از نيروهای فعال و آماده‌ی بسيج و نيز نيروهای محلی و وابسته به حکومت جهت شرکت در مراسم استقبال از رهبر در شهر کرمانشاه و ديگر شهرهای استان در طول سفر آيت‌الله خامنه‌ای به کرمانشاه شرکت کنند.
بر اساس اين گزارش‌ها هزينه‌ی سفر آيت‌الله خامنه‌ای به استان کرمانشاه صدها ميليارد تومان برآورد می‌شود که شامل تدارک نيروی انسانی از تمام کشور برای شرکت در مراسم‌ها و ديدارهای گوناگون رهبر جمهوری اسلامی، اسکان و تهيه‌ی و تدارک محل اسکان و اطعام و... برای استقبال‌کنندگان صادراتی از ديگر استان‌ها توسط بسيج، پرداخت پاداش، هديه، حقوق، اضافه کار و حق مأموريت به نيروهای بسيج و سپاه و نيروهای بسيجی و غيره که جهت اين سفر از تمام ايران گسيل می‌شوند؛ تدارک گسترده‌ی اتوبوس و قطار و هواپيما جهت اعزام اين نيروها از سراسر ايران، هزينه‌های سنگين تأمين امنيت آيت‌الله خامنه‌ای و تدابير شديد حفاظتی جهت سفر وی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016