سه شنبه 19 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر علی اکرمی، روزنامه نگار بازداشت شده: هنوز نمی دانيم که او را کجا برده اند، کمپين بين المللی حقوق بشر

همسر علی اکرمی، روزنامه نگار و عضو نهضت آزادی که صبح چهارشنبه ۱۳ مهرماه بازداشت شده است ضمن اظهار بی اطلاعی از محل نگهداری همسرش به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت:« در اين مدت که بازداشت شده فقط يکبار تماس تلفنی با منزل داشته است که خيلی کوتاه بود و فقط در حد احوالپرسی بود و بيشتر سراغ بچه را می گرفت. او نگفت که در کجا نگهداری می شود. از او پرسيدم که بايد جای خاصی برای پيگيری وضعيت او بروم که اظهار اميدواری کرد که به زودی همه چيز حل می شود و به خانه برمی گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سعيده خانزادی، همسر اين روزنامه نگار گفت:« من بچه دو سال ونيمه دارم و هنوز نتوانستم برای پيگيری وضعيت همسرم به جای مراجعه کنم اگر بتوانم از فردا پيگيری هايم را آغاز می کنم. ما هنوز نمی دانيم که او را کجا برده اند.»

سعيده خانزادی با اظهار اينکه در روز بازداشت همسرش او در محل کارش بوده است، گفت:« ظاهرا ۵ نفر مامور به خانه آمده اند و بعد از بازرسی خانه او را با خود برده اند. لپ تاپ و کيس کامپيوتر، رسيور تلويزيون و تعدادی سی دی را هم با خودشان برده اند. مقداری از وسايل شخصی من را هم برده اند.»

علی اکرمی پيش از اين نيز در سال ۸۲ به همراه برخی از اعضای نهضت آزادی بازداشت و حدود يک ماه را در زندان گذرانده بود. در روز ۱۳ مهرماه دو روزنامه نگار ديگر مهدی افشار نيک و محمد حيدری نيز بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016