دوشنبه 25 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: ‌تعداد بسيجيان به ۳۰ ميليون نفر افزايش می‌يابد، فارس

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: با توجه به قانون برنامه پنجم مصوب مجلس مبنی بر افزايش تعداد بسيجيان به ۳۰ ميليون نفر، برنامه‌ريزی در اين جهت به سرعت در حال انجام است.


به گزارش گروه مجلس خبرگزاری فارس، سردار احمدی‌مقدم فرمانده نيروی انتظامی عصر امروز (يکشنبه) با حضور در جلسه کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از اقدامات نيروی انتظامی در زمينه حفظ امنيت مرزها، اجرای طرح بزرگ انسداد مرزها، مبارزه با باندهای اشرار و مواد مخدر، مبارزه با مفاسد اجتماعی و حفظ امنيت عمومی ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين جلسه اظهار داشت: منحنی بسياری از جرائم اجتماعی خوشبختانه سير نزولی داشته است و اقدامات ارزشمند پليس و کنترل جاده‌ها و استفاده گسترده از دوربين‌ها، موجب کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شده است.

فرمانده ناجا همچنين در اين جلسه گزارشی از اجرای طرح عفاف و حجاب ارائه کرد.

کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ضمن تقدير از تلاش‌ها و زحمات ناجا در عرصه‌‌های مختلف و تجليل از شهدای گران‌قدر اين نيرو به ويژه در مرزهای کشور و مبارزه با باندهای مواد مخدر، لوح تقدير کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی به سردار احمدی‌مقدم تقديم شد.

در جلسه امروز کميسيون، سردار نقدی رئيس سازمان بسيج مستضعفين و تعدادی از فرماندهان بسيج حضور يافتند و گزارشی از فعاليت‌های بسيج ارائه دادند.

در اين گزارش، سردار نقدی اظهار داشت: با توجه به قانون برنامه پنجم مصوب مجلس مبنی بر افزايش تعداد بسيجيان به ۳۰ ميليون نفر، برنامه‌ريزی در اين جهت به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: امروز بسيج به يک الگوی موفق در سطح جهان تبديل شده است و ما آماده انتقال تجربيات خود به ديگران هستيم.

سردار نقدی در ادامه اظهار داشت: ‌بر اساس وظايف و مأموريت سازمان بسيج، اقدامات بسيار خوبی تاکنون انجام گرفته از جمله فرستادن ۱۸۰۰ گروه سازندگی از عزيزان بسيجی خواهر و برادر به شهرها و روستاهای دورافتاده و نيازمند که بسيار مؤثر و مفيد بوده است.

وی يادآور شد: طبق قانون بودجه مبنی بر اختصاص يک درصد برای ساخت پايگاه که حدود ۴۵۰۰ پايگاه در سراسر کشور ساخته شده و بر اساس برنامه‌ريزی‌های انجام شده، سال آينده حدود ۵ هزار پايگاه ساخته می‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ۶۰۰ هزار نفر از جوانان بسيجی و غير بسيجی از دانش‌آموزان به جبهه‌های غرب و جنوب کشور عازم شدند و در همان مناطق برای اين عزيزان رزمايش گذاشته خواهد شد که بسيار قابل قبول است.

سردار نقدی در خاتمه تأکيد کرد که به علت گستردگی کار و حضور فعال بسيجيان و مردم، سازمان بسيج برای سال اينده نيازمند بودجه بسيار بالاتری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016