دوشنبه 3 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: برای تامين امنيت کشور چاره‌ای جز محو کردن رژيم صهيونيستی نداريم، ايسنا

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در واکنش به شهادت دانشجوی نخبه دانشگاه خواجه نصير الدين طوسی اظهار کرد: آمريکا جنايت را طراحی می کند و از ترس واکنش‌های انقلابی اجرای آن را به رژيم صهيونيستی می سپارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمدرضا نقدی در واکنش به ترور اخير دانشجوی نخبه دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسی با تاکيد بر اين‌که "طراح اصلی اين جنايت فجيع، رژيم حاکم بر آمريکاست"، گفت: طراح اين قبيل جنايات رژيم حاکم بر آمريکاست که به خاطر آسيب پذيری اش در برابر واکنش های انقلابی ، اجرای جناياتش را به رژيم صهيونيستی که يک موجوديت بسته و محدود دارد واگذار می کند.

وی ضمن اشاره به اين مطلب که هيچ دادگاه عادلی در جهان حاضر نيست به جنايات آمريکا و رژيم صهيونيستی رسيدگی کند، تاکيد کرد: امروز برای اين‌که بتوانيم امنيت را در داخل کشور ايجاد کنيم، چاره ای نداريم جز اين‌که رژيم صهيونيستی را از صفحه روزگار محو کنيم و تنها در اين صورت است که دانشمندان ما با امنيت کامل می توانند به جهاد علمی خود بپردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقدی در خصوص علت اقدامات مذبوحانه آمريکا و رژيم صهيونيستی در به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور گفت: انقلاب اسلامی در نزد ملت‌های جهان به عنوان يک الگوی متعالی شناخته می شود و آنچه که بر سرعت الگو شدن ما در جهان افزوده است، پيشرفت های شگرف علمی است که با تلاش دانشمندان جوان کشورمان حاصل شده است. ملت های جهان هنگامی که می بينند جمهوری اسلامی علی رغم همه تحريم ها و دشمنی های قدرت های زورگو، مستقلا به عظيم ترين پيشرفت های علمی دست يافته است، انگيزه شان برای مبارزه با آمريکا بيشتر می شود و استکبار جهانی با ارتکاب چنين جناياتی به خيال خام خود می کوشد دانشمندان ما را از جهاد علمی شان منصرف کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، تلاش آمريکا برای حفظ انحصارات علمی خود به هرقيمت را از ديگر دلايل دشمنی با دانشمندان کشورمان دانست و خاطر نشان کرد: امروز آمريکا تمام مزيت‌های اقتصادی‌اش نسبت به ساير کشورها را از دست داده است. اقتصاد آمريکا يک اقتصاد فروپاشيده است و اين رژيم تنها راه سرپا نگهداشتن اقتصادش را در صادرات کالاها و فناوری‌های انحصاری می بيند که گاه هزاران برابر قيمت واقعی به ملت ها فروخته می شود.

وی افزود: به همين دليل است که آن ها هيچ رقيبی را در جهان تحمل نمی کنند و برای اين مسئله حاضرند به هر اقدامی دست بزنند.

نقدی ادامه داد: آنها ابتدا تلاش کردند تا نخبگان ما را جذب مراکز وابسته به خودشان کنند، اما بعد از آن که ديدند با وجود همه تلاش های شان، پيشرفت شتابان جمهوری اسلامی در عرصه علم و فناوری ادامه داشته و سرمايه های علمی و دانشمندان کشورمان بی شمار هستند، به ترور دانشمندان و نخبگان ما روی آورده اند و حتی به خانواده آن ها هم رحم نمی کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اين مطلب که شهيد رضايی نژاد اولين شهيد نسل سومی است که هدف ترور صهيونيست ها قرار گرفته است، تصريح کرد: اين ترور، تبليغات پوچ دشمن را که می کوشيد با القای شکاف بين نسل ها، انقلاب را منحصر در نسل اول جلوه دهد به اثبات می رساند.

وی ادامه داد: اين ترور خط بطلانی ديگری بود بر تبليغات پوچ دشمن. اگر جوانان نسل سوم ما در مسير انقلاب نيستند چرا توسط عمال آمريکا و رژيم صهيونيستی به شهادت می رسند؟ به شهادت رسيدن دانشمند جوان کشورمان و جمعی ديگر از جوانان غيور ايران اسلامی در کردستان به دست ايادی آمريکا و رژيم صهيونيستی نشان دهنده حضور پرقدرت جوانان نسل سومی در صحنه است .

نقدی تاکيد کرد:دشمن از نقش آفرينی افتخار آميز جوانان ما در جريان فتنه ۸۸ بسيار عصبانی است و دانشمندان ما نيز با پيشرفت های علمی خود به گونه ای غيظ و عصبانيت استکبار را برانگيخته اند که امروز مجبور شده اند دست به اسلحه ببرند و جوانان ما را ترور کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016