سه شنبه 26 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه يک نماينده به دادستان تهران برای ممنوع‌الخروج کردن مديرعامل و هيئت مديره سايپا، فارس

يکی از نمايندگان مجلس طی نامه‌ای به دادستان تهران، ممنوع‌الخروج شدن رئيس‌ و هيئت مديره سايپا تا نهايی شدن گزارش کميته تحقيق و تفحص از سايپا را مطالبه کرد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی اظهارات نادر قاضی‌پور رئيس‌ هيئت تحقيق و تفحص از گروه خودروسازی سايپا مبنی بر تابعيت دوگانه رئيس و برخی از مديران ارشد اين شرکت، يکی از نمايندگان مجلس در نامه‌ای به دادستان تهران ممنوع‌الخروج شدن مديرعامل و اعضای هيئت مديره سايپا را درخواست کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نماينده مجلس در نامه‌ای خود به دادستان تهران با اشاره به تابيعت دوگانه مديرعامل و برخی اعضای هيئت مديره سايپا نوشته است: اگر می‌خواهيد شرايط خاوری دوباره تکرار نشود تا نهايی شدن گزارش کميته تحقيق و تفحص از سايپا، افرادی که در مظان اتهام هستند را ممنوع‌الخروج کنيد.

اين نماينده مجلس در اين نامه علاوه بر ذکر نام افرادی که در سايپا تابيعت دوگانه دارد، درباره برخی اتهامات عليه اين افراد مطالبی را به عباس جعفری دولت‌آبادی عنوان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016