چهارشنبه 27 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيروهای پ ک ک ۲۴ تن از سربازان ارتش ترکيه را به قتل رساندند، العربيه

دبی- العربيه. نت - شبه نظاميان حزب کارگران کردستان" پ ک ک " شامگاه سه شنبه ۱۸-۱۰-۲۰۱۱ در يورش به چند پايگاه نظامی در ترکيه ۲۴ نفر از سربازان ارتش را کشته وتعدادی را زخمی کردند.

به گزارش العربيه به نقل از خبرگزاری فرانسه اين عمليات در شهرک های " شکورجا " و" يوکسيکوفا " در استان حکاری ترکيه صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از سوی ديگر تلويزيون دولتی ترکيه اعلام کرد ارتش اين کشور برای مجازات عاملان اين هجوم و همچنين برای جلوگيری از تکرار اين حملات از شب گذشته عمليات گسترده ای را در اين مناطق آغاز کرده است.

به گفته کارشناسان امور نظامی اين دومين تلفات سنگينی است که ترکيه از زمان آغاز عمليات مسلحانه پ ک ک " در سال ۱۹۸۴ متحمل می شود.

حزب کارگران کردستان در سال ۱۹۹۳ در يک کمين ۳۳ تن از سربازان ترک را به قتل رساند.

اين حزب از سال گذشته عمليات خود را عليه پايگاه های ارتش ترکيه گسترش داده است.

پيشتر ترکيه تهديد کرده بود که چنانچه نيروهای ارتش در مرزهای شمال عراق مورد هجوم قرار بگيرند برای منهدم کردن پايگاه های حزب کارگران کردستان به شمال عراق حمله خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016