شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته‌نامه ۹ دی: هشدار شديداللحن جمهوری اسلامی به ترکيه؛ "پايتان را از گليم خود درازتر نکنيد"

خبرگزاری فارس: يک مقام عاليرتبه نظام در پيامی به رجب طيب اردوغان به شدت نسبت به فتنه انگيزی‌های جديد ترکيه در صحنه منطقه هشدار داده و سرنوشت اين گونه خدمات به آمريکا را محتوم به سرنگونی دانسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته‌نامه ۹ دی در جديدترين شماره خود که امروز شنبه منتشر شده، نوشته است که در پيام اين مقام عاليرتبه به نخست وزير ترکيه اعلام شده که پايتان را از گليم خود درازتر نکرده و گمان نکنيد کسانی که عروسک دست آمريکا در منطقه شوند، خواهند توانست در منطقه جای پايی برای خود بيابند.

در ادامه اين پيام به اردوغان که اخيراً سياست‌هايی در راستای منافع آمريکا در منطقه ايفا کرده و از يک‌سو سوريه را رسماً تهديد نموده و از سوی ديگر به ناتو اجازه برخورداری از پايگاه نظامی گسترده داده، اعلام شده که سرنوشت چنين اقداماتی در منطقه آن است که عروسک‌های دست آمريکا با سر به زمين خواهند خورد.

بر اساس آنچه ۹ دی نوشته، پس از ابلاغ اين پيام به نخست وزير ترکيه، اردوغان به شدت تحت تأثير قرار گرفته و از چنين برخوردی کاملاً شوکه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016