چهارشنبه 27 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا عليجانی پس از ۱۰ سال جايزه‌اش را دريافت کرد، بی بی سی

رضا عليجانی، روزنامه نگار و پژوهشگر ايرانی پس از گذشت ۱۰ سال جايزه آزادی مطبوعات سازمان گزارشگران بدون مرز را که در سال ۲۰۰۱ به او تعلق گرفته بود، دريافت کرد.

۲۰۰۱ در ايران در زندان به سر می‌برد و کاظم کردوانی، روزنامه نگار و عضو کانون نويسندگان ايران، به نيابت از او در مراسم اعطای جوايز حضور يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضا معينی، مسئول بخش ايران سازمان گزارشگران بدون مرز ضمن تائيد اهدای اين جايزه به آقای عليجانی در فضای مجازی فيس بوک نوشت: "در اين ۱۰ سال اين جام بلورين زينت بخش ميز من بود و در هرجا به جايی آن را با خود می‌کشيدم. برخلاف گفته هميشگی من به همکارانم که اين جايزه اينجا می‌ماند تا در دفتر گزارشگران در ايران به آقای عليجانی اهدا شود، آقای عليجانی هم به تبعيد و به فرانسه آمدند."

اين جايزه همزمان با برگزاری جلسه کميته بين‌المللی گزارشگران بدون مرز به آقای عليجانی اهدا شد.

ژان فرانسوا ژوليارد، دبير اول سازمان گزارشگران بدون مرز که اين جايزه را به رضا عليجانی اهدا کرد، در اين مراسم گفت: "عليجانی چهره‌ای آشنا برای مدافعان آزادی بيان است و ما سال‌هاست که از تلاش‌هايش برای آزادی بيان و انديشه در ايران و بازداشت های متعدد او با خبريم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016