پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سوری ها فردا در اعتراض به "ضرب الاجل اتحاديه عرب" تظاهرات خواهند کرد، العربيه

دبی -العربيه.نت - منابع مطلع در سوريه روز پنجشنبه ۲۰-۱۰-۲۰۱۱ اعلام کردند نيروهای نظامی اين کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ تن از معترضان را در شهرهای مختلف به قتل رساندند.

اين در حالی است که مخالفان برای برگزاری تظاهراتی با شعار"شهدای ضرب الاجل اتحاديه عرب" فراخوان دادند.

به گزارش ديدبان حقوق بشر سوريه ارتش اين کشور با اسلحه سنگين مناطق مسکونی شهر حمص را مورد هجوم قرار داده که در نتيجه آن ۱۵ تن از جمله ۳ کودک کشته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کميته های هماهنگی انقلاب سوريه اعلام کردند روز چهارشنبه نيروهای امنيتی با کمک ارتش شهر حمص، البرهانيه و روستاهای مجاور را با اسلحه سنگين مورد هجوم قرار دادند .

بر اساس اين گزارش بامداد امروز نيروهای امنيتی و ارتش به چند روستا در استان حمص يورش بردند که در اين ميان ۱۵ تن از سربازان در اعتراض به اين سرکوب از ارتش جدا شده و به مردم پيوستند .

به گزارش کميته های هماهنگی،نيروهای امنيتی برای دستگيری افراد جدا شده که به مردم پناه برده اند با اسلحه سنگين مناطق مسکونی را هدف قرار داده و ۱۰ نفر که همگی آنان زن و کودک بودند به قتل رسيدند .

اين در حالی است که معترضان سوری برای تظاهراتی گسترده که آن را "جمعه شهدای ضرب الاجل اتحاديه عرب" نام گذاری کرده اند ماده می شوند .

اتحاديه عرب به رژيم سوريه دو هفته ضرب الاجل داده است تا در مقر اين اتحاديه در قاهره با مخالفان وارد گفتگو شود.

مخالفان ضمن رد مهلت تعين شده گفته اند که رژيم بشار اسد در اين دو هفته فرصت خواهد داشت تا به سرکوب بيشتر معرضان سوری بپردازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016