جمعه 29 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چقدر دلم برای شما آقا، میسوزه، طنز نوشته ای از بامداد

این روزها این رسانه های وابسته به استکبار و صهیونیزم یک خبر کوچک را کرده اند توی بوقشان وهی دارند میدمند که دزدی شده، اختلاس شده و از این حرفها. در صورتیکه ماجرا از دون مایگی و بی ظرفیتی عده ای نمک نشناس سرچشمه میگیرد. یعنی قبل از دزدی، اولین اتهام اینها کم ظرفیتی است.

آقایون نمک نشناس، گیرم آقا از روی زیر دست نوازی لقمه ناقابل سه میلیلرد دلار پیش شما انداخت. اگر شعور درک بنده نوازی آقا را داشتید می رفتید با برادری بین خودتان تقسیم میکردید برای خودتان و اقازاده ها این طرف و ان طرف دنیا قصر و پاسپورت میخریدید و صدایش را در نمی اوردید . ولی شما بین خود دعوایتان شد و کار را به جایی کشاندید که خاطر مبارک اقا را ازرده کردید.

حالا هرکدامتان فریاد بر اوردید آی دزد آی دزد..کی بود کی بود من نبودم بازی میکنید. اقا فرمودند گندش را بیشتر درنیاورید. اقل اشعور اطاعت داشته باشید.

آقا دلم برای شما میسوزد چونکه برای شما اسان است که دستور دهید مسگری را در قم یا شوشتر که البته اختلاس کرده است گردن بزنند. ولی آقا میدانم که ازردگی و دل مشغولی شما اینست که بازهم باید دستور فرمایید که قوه قضائیه بساط مارگیری و شامورتی بازی را بگستراند و مدتی این ملت امت نشو را تا وقتی که ابها از اسیاب بیفتد، وکوه درد زایمانش بگیرد و مسگر مناسبی را پیدا کنند، سرگرم کند.

اقا دلم برای شما میسوزد چونکه شما این ادمها را خودتان از سامره و نمیدانم کجا اوردید که به نان و نوایی برسند. همینقدر میدانم که همگی پا پتی بودند . یکیشون هم شپش داشت تازه همین شپشهاش شده بود تبلیغات انتخاباتیش. نمیشود بدهید دستشان را هم با کالباس بری ببرند چونکه این تنبیه برای دزدی از بقالی و نانوایی یاخلاست.

اقا دلم برای شما میسوزد چونکه در انتخابات قبل ماقبل به حساب اینکه مردم امت حرف شنوی اند فرمودید ناطق نوری ولی این ملت امت نشو یکصدا گفتند سید خندان وبرای شما زحمت تراشیدند که بزنی توی سر بی عرضه اش و خفه اش کنی .

آقا گمانم از همان موقع دوزاری مبارکتان افتاد که، این ملت امت بشو نیست. آقا وقتی که سه چهار ماهی قبل از اخرین انتخابات خطاب به هیات دولت فرمودید فکر دو سه ماه نباشید ،به فکر چهار سال دیگه هم باشید ،کاش دوزاری ملت هم افتاده بود.حالا صندوق رای گذاشتند، ملت نباید تصور کند که میتواند با کاغذ و رای، منویات شما را تحت الشعاع قرار بدهد. بعدش ملت چه درد سرها که برای شما درست نکرد.آقا دلم برای شما میسوزد. هی آمدند شعار دادند. حرفهای مشعشع شما را در نماز جمعه نشنیده گرفتند.بازهم امدند و رای من کو گفتندتا چه زحماتی برای سربازان نامدار و گمنام امام زمان درست کردند. هی خودشان را به گلوله های بسیجی ها زدند و مظلوم نمایی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقا دلم برای شما میسوزد،برای اینکه مجبور شدید سربازان گمنام امام زمان را به وضایفی فوق برنامه در کهریزک و اوین وکمیته ها بگمارید. آقا دلم برای شما میسوزد، وقتی این ترکها که از برکت انقلاب ما سری توی سرها در آوردند، کامیون حامل پولهای نور دیده شما را توی ترکیه مصادره کردند و ملا خور ببخشید ترکان خور،چه حال به شما دست داد.دلارها و طلاهایی که اقا مجتبی با کد یمین و عرق جبین تحصیل کرده بود.

آقا دلم برای شما میسوزد. چقدر هزینه دادید تا از فلسطینی ها، لبناییها، سوری ها و عراقیها حمایت مالی و نفتی نظامی و انفجاری و تک تیر اندازی کردید. حالا همین ترکیه خودش را انداخته جلو و ذات مبارک را سنگ روی یخ کرده.

آقا دلم برای شما میسوزد. همین شپیشو که برای نصبش اینهمه هزینه متحمل شدید ، حالا میدان که پیدا کند برای شماشاخ وشانه میکشد. برای خودش هاله نور نصب میکنه، کارش به جایی رسیده که برای نیابت شما هم نقشه کشیده . رئیس دفترش غش میکند و امام زمان را میبیند یا میبیند و غش میکند ، یعنی چی ؟ یعنی اینکه اگر شما از طریق غیر مسقیم چاه جمکران با اقا امام زمان رابطه دارید ، ما رابطه مان مستقیمه، شما مرخص. یکی هم نیست بپرسه امام زمان زبانم لال مگر لولوست که میبینی غش میکنی؟ میداند که روی دست شما مانده و به احترام خون شهدایی که بعد از نصب مجددشان ریخت نمیخواهید از اون بالا بیندازیدش پایین.

آقا دلم برای شما میسوزد، این رفسنجانی چموش همینطور دارد پشت گردن شما نفس میکشه منتظره که حمله کنه. تقصیر شماست که اجازه ندادید رئیس جمهورترتیبش را بدهد.شاید بخاطر قدر شناسی بیش از اندازه تان در ارتباط با ولایت خودتان.

باور بفرمایید اگر به اختیار رئیس جمهور بود کار را یکسره میکرد. شما با ان قلب رئوف بعداز چند حمله اولیه به ایشان و سبیه جلوش را گرفتید که لت وپارش نکنه . حالا بعد از این دعواهای باصطلاح اختلاس اخیر ، اوضاع را مناسب دیده و دارد سر بلند میکند ، دستورالعمل صادر میکند که باید این طور باشد و دیکتاتور نباشد و ازین حرفها.. چه غلطها... میدانم که نگرانیتان ازین بابت کم نیست . تصور میکرد همانطور که با کلک شما را ان بالا نشاند ،میتواند بهمان سهولت بیاره پایین.

زهی خیال باطل .ولی این کوسه که شما پر وبالش را چیدید و متفی اش دانستید، این خط و این هم نشان، اخرش زهرش را به شما میریزه ، شما این را میدانید.

این افتادن یکی بعد از دیگری رفقا وبرادران همفکر و همکار در افریقا از اریکه و نمایش دادنشان در قفس هم کار را برای شما اسانتر نمیکند. اخ که چقدر دلم برای مظلومیت شما میسوزد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016