یکشنبه 1 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلیس: ثبت‌نام لاتاری گرین کارت آمریکا در کافی نت ها تخلف است! مهر

اخیرا برخی از کافی نت ها و مراکز خدمات رایانه اقدام به ثبت نام گرین کارت آمریکا به صورت علنی می‌کنند. این در حالی است که بنا به اعلام رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فعالیت کافی نت ها و مراکز خدمات رایانه برای ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت قانونی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به زمان لاتاری و اعطای گرین کارت برخی از کافی نت ها و مراکز خدمات رایانه برای کسب سود اقدام به ثبت نام افراد در قرعه کشی می کنند.

یکی از کافی نت های خیابان پاسداران در حالی که با نوشته بزرگی روی یک پارچه ثبت نام گرین کارت را تبلیغ می کند مدعی است: با دریافت چهار هزار تومان شما و اعضای خانواده تان را ثبت نام می کنیم. این کار نیاز به مجوز ندارد و همانند ثبت نام یارانه ها قانونی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در یکی از کافی نت های خیابان انقلاب نیز این ثبت نام در حال انجام است. مسئول کافی نت در این باره وعده داد: اگرثبت نام کنید می توانید در قرعه کشی گرین کارت شرکت کنید و بدون دغدغه شهروند آمریکا شوید. دیگر از نظر بیمه و امکانات در رفاه زندگی می کنید.

اما در همین رابطه سرهنگ خلیل هلالی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: فعالیت کافی نت ها و مراکز خدمات رایانه برای ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت قانونی نیست و پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد می کند. پلیس اجازه نمی دهد که برخی برای سودجویی دست به اینگونه کارها زده و مردم را گمراه کنند.

وی ادامه داد: پلیس این موضوع را بررسی کرده و علاوه بر برخورد با متخلفان، اجازه تبلیغ این موضوع را نمی‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016