سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاتوزيان: امضاهای سؤال از رئيس‌جمهور از حد‌نصاب نيفتاده است، دولت برای پس گرفتن امضا‌ها فشار می‌آورد، خبرآنلاين

مجلس - نماينده سؤال‌کننده از رئيس‌جمهور گفت: نصاب امضا‌ها از حد قانونی نيافتاده است و اينکه اعلام می‌شود طرح سؤال از رئيس‌جمهور منتفی شده، اشتباه است.


حميد‌رضا کاتوزيان نماينده تهران در گفت‌وگو با خبر‌آنلاين با بيان اينکه تاکنون تنها ۱۵ نماينده امضای خود را در اين زمينه پس گرفته‌اند، افزود: اگر طرح سؤال از رئيس‌جمهور از حد نصاب افتاده است، چرا دولت هنوز به دنبال اين است که برخی از نمايندگان امضای خود را پس بگيرند؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ما اسامی ۸۵ نفری که طرح سؤال از رئيس‌جمهور را امضا کرده‌اند در اختيار داريم، گفت: اگر لازم باشد اسامی کسانی که امضا‌هايشان را پس گرفته‌اند، در سايت‌ها اعلام می‌کنيم.

نماينده مردم تهران در مجلس هشتم با ابراز تاسف از عملکرد هیأت‌رئيسه مجلس در بازپس گيری امضاهای نمايندگان، اين کار را اشتباه خواند و ادامه داد: دوستان از يک طرف اعلام می‌کنند سؤال کنسل شده است و در آن‌ سو به نمايندگان مختلف فشار می‌آورد تا امضا‌های خود را پس بگيريد و از سوی ديگر دولت به نمايندگان فشار می‌آورد که امضای خود را پس بگيرند تا در ازای آن مشکلات حوزه‌های انتخابيه‌شان حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016