جمعه 6 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: هرگونه تبلیغات انتخاباتی در فضاهای آموزشی ممنوع است، فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش پایتخت برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس نهم، گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی در فضاهای آموزشی ممنوع است و این مسئله جزء خطوط قرمز ماست.

سیدعلی یزدیخواه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در رابطه با نگرش آموزش و پرورش به مسئله انتخابات و نحوه همکاری آن برای برگزاری انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: پرداختن به انتخابات و شاخص‌های انتخاب در حال حاضر زود است اما نفس پرداختن به موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری باید تبلیغ شود.

وی افزود: آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان اصلی‌ترین نهادی که همیشه در اجرای انتخابات نقش‌آفرین بوده است مقدمات لازم را برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در نظر گرفته است.

یزدیخواه ادامه داد: از جمله این اقدامات این بوده است که مدارسی که در دوره‌های گذشته به عنوان حوزه اخذ رأی در نظر گرفته شده بود شناسایی شده است همچنین مدارسی که جمعیت اطراف آنها قابل توجه بوده و نیازمند تعریف صندوق‌های کمکی در اطراف آنهاست مشخص شده است. علاوه بر آن برخی مشکلات اجرایی حوزه‌های اخذ رأی (مدارس) در دوره‌های گذشته نیز بازنگری و بررسی شده است تا برای انتخابات مجلس نهم مشکلی نداشته باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: تا 12 اسفند و زمان برگزاری انتخابات فرصت قابل توجهی داریم اما جلسات کارشناسی را برگزار کرده‌ایم و اشکالات دوره‌های قبل از قبیل نیروی انسانی مدارس تجهیزات و مواردی از این قبیل نیز شناسایی شده است و احساس می‌کنیم که امسال آموزش و پرورش تهران با سهولت و انسجام بیشتری به اجرای انتخابات کمک کند.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد: این مساله جزء خطوط قرمز ماست و به هیچ عنوان اجازه تبلیغات به نفع یا ضرر هیچ کاندیدایی را در فضاهای آموزشی نمی‌دهیم البته حضور حداکثری مردم در انتخابات را تبلیغ می‌کنیم و گوش‌ها و چشم‌های فرهنگیان نیز به لبان مبارک رهبر معظم انقلاب است که در رابطه با انتخابات چه راهنمایی‌هایی را اعلام می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016