سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر با اشاره به نطق استيضاح‌کنندگان وزير اقتصاد: در مذاکرات بحث‌های امنيتی را رعايت کنيد، ايسنا

نايب رييس مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی استيضاح وزير اقتصاد با اشاره به نطق استيضاح‌کنندگان، خواستار رعايت بحث‌های امنيتی در مذاکرات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، محمدرضا باهنر که اداره جلسه را بر عهده داشت، در اين رابطه گفت: يکی از عزيزان استيضاح کننده به مقوله پولشويی اشاره کردند. اين ادعا مدتی است از سوی نظام بين‌الملل عليه کشور ما مطرح شده که البته ما بخشی از آن را سياسی می‌دانستيم و بخشی را واقعی.

وی افزود: ما معتقد بوديم بايد قوانينی در راستای مبارزه با پولشويی تصويب شود که اين اتفاق افتاد و دولت هم همت و جديت خوبی در اين راستا داشته، به طوری که همان نهادهای بين‌المللی که به ما ايراد می‌گرفتند اکنون اذعان دارند که دولت جمهوری اسلامی در مبارزه با پولشويی قدم‌های مثبتی برداشته است.

باهنر يادآور شد: نمايندگان در صحبت‌ها و مذاکرات خود در خصوص استيضاح وزير اقتصاد بحث‌های امنيتی را رعايت کنند و آن را به ساير مسائل خلط نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016