پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک نفر ديگر در ملاء عام اعدام شد، مهر

دختری که حلقه دار را به گردن خواستگارش انداخت!

نورآباد - خبرگزاری مهر: خواستگار قاتل که سه نفر از اعضای خانواده دختر محبوبش را به قتل رسانده بود صبح امروز در ملا عام به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از ۵۰ روز پيش بود که وقوع سه فقره قتل توسط يک مرد جوان در شهرستان نورآباد موجی از نفرت عمومی را به دنبال داشت.

ماجرا از اين قرار بود که "ز. ک" به دليل شنيدن جواب نه از خانواده دختر محبوبش در اقدامی فجيع با حضور در منزل دختر اقدام به تيراندازی به خانواده اش کرد که متاسفانه در اين حادثه دلخراش يک دختر، مادر و پسر خانواده کشته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به دنبال اين حادثه که در ميان افکار عمومی سطح شهرستان نورآباد به سرعت پيچيد نيروی انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل را که از محل متواری شده بود، دستگير کردند.

اين در حاليست که پس از دستگيری خواستگار قاتل برای تسکين افکار عمومی که در پی اين حادثه جريحه دار شده بود قاتل جوان در خيابانهای شهر گردانده شد تا مردم از سرعت عمل نيروهای امنيتی و انتظامی شهرستان دلفان تقدير و تشکر کنند.

در نهايت پس از گذشت ۴۸ روز مراحل قضايی پرونده خواستگار قاتل به اتمام رسيد و مطابق حکم دستگاه قضايی اجرای حکم اعدام در ملا عام صورت گرفت.

بنابر اين گزارش صبح امروز پنج شنبه راس ساعت ۶ و ۵۵ دقيقه "ز. ک" در محل ميدان امام شهر نورآباد به دار مجازات آويخته شد. در اين مراسم که جمع زيادی از مردم و مسئولان شهرستان دلفان حضور داشتند مردم با سر دادن فرياد "تشکر تشکر" از نيروی انتظامی و دستگاه قضايی تقدير کردند.

مطابق اين گزارش مراسم اعدام مرد جوان توسط دختر محبوبش انجام شد به طوريکه دختر جوان که داغدار سه عضو خانواده خود بود اقدام به انداختن حلقه دار بر گردن خواستگارش کرد و مانع را نيز از زير پای وی انداخت تا به مجازات عملش برسد.

همچنين حمل تصاوير سه عضو خانواده که در جريان اين حادثه دلخراش به قتل رسيده بودند توسط خانواده مقتول موجب ناراحتی مردم شد.

فرماندار شهرستان دلفان در حاشيه اين مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه قتل سه عضو يک خانواده توسط خواستگار دختر، ۴۸ روز پيش در شهرستان دلفان رخ داد که پس از ۴۸ ساعت از وقوع جرم با همکاری نيروهای امنيتی و انتظامی قاتل به سرعت دستگير و در شهر گردانده شد.

نصيری پور با اشاره به جريحه دار شدن افکار عمومی از حادثه رخ داده، عنوان کرد: در اين راستا کار رسيدگی به اين پرونده به سرعت توسط دستگاه قضايی انجام و حکم اعدام به تاييد ديوان عالی کشور رسيد.

وی با اشاره به قتل مادر، دختر و پسر خانواده در اين حادثه، بيان داشت: خوشبختانه با توجه به اهميت اين پرونده دستگاه قضايی به سرعت کار رسيدگی به آن را آغاز کرد و با همکاری حوزه قضايی استان و تهران روند کار با سرعت خوبی به پيش رفت.

فرماندار شهرستان دلفان با تقدير از سرعت عمل نيروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و دستگاه قضايی در جريان اين پرونده، يادآور شد: در نهايت صبح امروز با حضور مردم و مسئولان شهرستان دلفان حکم اعدام قاتل در ميدان امام اين شهر اجرا شد.

نصيری پور بازخورد اجرای اين حکم در ملا عام را مطلوب عنوان کرد و گفت: اين حادثه درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که به دنبال ايجاد نا امنی در سطح جامعه هستند.

وی سرعت عمل در بررسی اين پرونده را کم نظير دانست و عنوان کرد: صبح امروز در فرايند اعدام فرد قاتل خود دختر جوان اقدام به انداختن حلقه دار به گردن خواستگارش و برداشتن مانع از زير پای او کرد.

بنابر اين گزارش حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه شب ۲۱ مهرماه سالجاری مردی که خواستگار دختر يکی از خانواده های نورآبادی بود به دليل شنيدن جواب رد به منزل اين فرد مراجعه و کل خانواده را به گلوله بست که اين امر موجب کشته شدن دختر، مادر و پسر خانواده و همچنين زخمی شدن يکی ديگر از اعضای خانواده شد.

پس از وقوع اين حادثه با سرعت عمل دستگاه قضايی صبح امروز پنج شنبه اين مرد جوان که به اعتياد و شرارت شهرت داشت در ملا عام به دار مجازات آويخته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016