چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار محکوم جنايت خمينی‌شهر در ملاء عام اعدام شدند، ايسنا

چهار متهم اصلی پرونده جنايت خمينی‌شهر سحرگاه روز چهارشنبه در ملاء عام بالای چوبه دار رفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سوم خرداد سال جاری، ۱۳ نفر که قمه، چوب و چاقو در دست داشتند به يک محفل خصوصی در باغی در شهرستان خمينی شهر حمله کردند و پس از زندانی کردن مردان، زنان را به باغ ديگری منتقل و در آنجا به آنها تجاوز کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس رای صادره که در ديوان عالی کشور نيز تاييد شده بود، ۴ متهم اصلی اين پرونده در پارک بهشت شهرستان خمينی‌شهرو در ملاء عام به دار مجازات آويخته ‌شدند.

متهم رديف اول عباس، مجرد ( ۲۴ ساله) دارای دو فقره سابقه کيفری با اتهام آدم ربايی و رابطه نامشروع در سال ۸۳ و ۸۷، نفر دوم رجب علی معروف به علی سياه، مجرد ( ۲۳ ساله) دارای پيشينه کيفری با اتهام قدرت نمايی با قمه، شرب خمر و رابطه نامشروع، متهم سوم اصغر، مجرد (۲۰ ساله) دارای پيشينه کيفری با اتهام قدرت نمايی با چاقو، شرب خمر و رابطه نامشروع و متهم رديف چهارم منصور، مجرد (۲۵ ساله) دارای سابقه کيفری آدم‌ربايی در سال ۸۴، نسبت به اتهام زنای به عنف در اين پرونده به اعدام محکوم شده بودند.

به گفته‌ی مقامات قضايی دادگستری استان اصفهان، پرونده درباره ساير متهمان هم‌چنان باز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016