دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شليک گاز اشک آور توسط نيروهای امنيتی برای بازداشت جوانفکر، مدير مسئوول ايران و جوانفکر بازداشت شدند، شفاف


- شايعه توقيف روزنامه ايران
- احمدی نژاد در راه روزنامه ايران؟

در حاليکه علی اکبر جوانفکر در حال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در روزنامه ايران است، خبرها حکايت از حضور نيروهای امنيتی برای بازداشت وی دارد وهم اکنون نيروهای امنيتی در ساختمان روزنامه ايران در حال گفتگو با وی هستند. مصيب نعيمی مدير مسئوول الوفاق و روزنامه ايران و علی اکبر جوانفکر مدير عامل ايرنا هم بازداشت شدند.

شفاف: در حاليکه علی اکبر جوانفکر در حال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در روزنامه ايران است، خبرها حکايت از حضور نيروهای امنيتی برای بازداشت وی دارد وهم اکنون نيروهای امنيتی در ساختمان روزنامه ايران در حال گفتگو با وی هستند. ماموران امنيتی همچنين خبرنگاران روزنامه را از روزنامه خارج کرده و گفته اند که روزنامه توقيف شده است.

برخی شنيده ها از احتمال حضور احمدی نژاد در محل ايران حکايت دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش شفاف، تعدادی از نيروهای امنيتی درب ورودی روزنامه مسدود کردند تا وی را از روزنامه بيرون نبرند.همچنين بر اساس اخبار رسيده گروهی از وابستگان جريان انحرافی در حمايت از جوانفکر فرياد حيدر حيدر سر داده اند و درگيريهايی نيز بين آنها و نيروهای امنيتی رخ داده است.

برخی خبرها رسيده به شفاف نيز حکايت از آتش زدن روزنامه در طبقه چهارم برای ممانعت از بازداشت جوانفکر دارد. هواداران جريان انحرافی خواستار حضور وزير ارشاد در مجموعه شده اند.

نسيم هم گزارش داد: پرسنل گروه‌ سياسی روزنامه ايران با سردادن شعارهای "الله اکبر" و " مرگ بر ضد ولايت فقيه" مانع از خروج وی شده اند.

مهر خبر بازداشت جوانفکر را تاييد کرد

مدير عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران و سرپرست موسسه مطبوعاتی ايران بازداشت شد.به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر جوانفکر که سرپرستی موسسه مطبوعاتی ايران را نيز عهده دار است بعد ظهر امروز دوشنبه، دقايقی پس از برگزاری نشست خبری با حضور نمايندگان دادستانی تهران در دفتر اين موسسه بازداشت شد.

بنا براين گزارش، روزنامه اعتماد شنبه اين هفته گفتگوی مشروحی را با مشاور مطبوعاتی رئيس جمهور منتشر کرده بود که بلافاصله پس از انتشار توقيف شد.

دادستانی روزنامه اعتماد به دليل ارتکاب تخلفات مختلف توقيف و پرونده آن را به مراجع قضايی ارسال کرد و مدير مسئول روزنامه اعتماد دليل اين توقيف را انتشار مصاحبه جوانفکر خواند.

پيش از اين شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران، جوانفکر را به تحمل يک سال حبس و سه سال محروميت از هرگونه فعاليت مطبوعاتی به جهت انتشار نشريه خاتون محکوم کرده بود.

مديرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران به دليل چاپ مطالب خلاف موازين اسلامی به ۶ ماه و انتشار تصاوير خلاف عفت عمومی به ۶ ماه ديگر حبس و همچنين سه سال محروميت از فعاليت مطبوعاتی محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016