چهارشنبه 16 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افت نرخ انواع سکه و رشد قيمت دلار از سوی بانک مرکزی، ايرنا

تهران - بانک مرکزی روز چهارشنبه قيمت سکه تمام طرح جديد را در شعب بانک ملی پنج ميليون و ۲۳۱ هزار و ۲۰۰ ريال اعلام کرد که اين رقم نسبت به روز يکشنبه گذشته ۴۱ هزار و ۶۰۰ ريال کاهش دارد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ايرنا، نرخ سکه نيم بهار آزادی نيز از سوی بانک مرکزی در روز جاری با ۱۵ هزارو ۶۰۰ ريال افت نسبت به روز يکشنبه گذشته ۲ ميليون و ۵۱۶ هزار و ۸۰۰ ريال اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قيمت بانکی سکه ربع بهار آزادی نيز با ۵ هزار و ۲۰۰ ريال کاهش يک ميليون و ۲۵۸ هزار و ۴۰۰ ريال و سکه يک گرمی نيز با ۵ هزار و ۲۰۰ ريال کاهش ۷۰۷ هزار و ۲۰۰ ريال اعلام شد.

قيمت ارز در روز جاری

بانک مرکزی همچنين روز چهارشنبه نرخ مرجع هر دلار آمريکا را نسبت به روز يکشنبه گذشته با ۵ ريال رشد ۱۰هزار و ۸۸۵ ريال، نرخ مرجع هر پوند را با ۱۶ ريال افزايش ۱۶ هزار و ۹۹۰ ريال و نرخ مرجع هر يورو را با ۴۰ ريال افزايش ۱۴ هزار و ۶۰۸ ريال تعيين کرد.

نرخ ارز مسافرتی امروز برای هر دلار ۱۱هزار و ۹۷۹ ريال بود.

ارز مسافرتی فقط يکبار در سال به مسافران داده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016