پنجشنبه 17 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران خواستار توضيح فوری و اقدامات جبرانی دولت آمريکا درباره هواپيمای بدون سرنشين شد، مهر

وزارت امور خارجه کشورمان با احضار سفير سوئيس در تهران، ضمن اعتراض بسيار شديد به تجاوز يک فروند هواپيمای جاسوسی آمريکا به عمق حريم هوايی ايران، توضيحات فوری و اقدامات جبرانی دولت آمريکا در اين زمينه را خواستار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، در يادداشت اعتراض دولت جمهوری اسلامی ايران که عصر امروز به سفير سوئيس، حافظ منافع آمريکا در ايران تسليم شد، با اشاره به افزايش اقدامات تحريک آميز و مخفيانه آمريکا عليه ايران، از جمله تجاوز يک فروند پهپاد جاسوسی آر کی يو ۱۷۰ به عمق حريم هوايی ايران آمده است: اين اقدام دولت آمريکا نقض تمام قوانين و مقررات شناخته شده بين المللی و اقدام عليه صلح و امنيت منطقه ای و بين المللی است و طبعاً همه مسئوليت آن بر عهده دولت آمريکاست.

جمهوری اسلامی ايران با اعلام شديدترين اعتراضات خود عواقب تکرار چنين رفتارهايی را متوجه دولت آمريکا دانسته و حـق پی گيری شايسته موضوع را برای خود محفوظ می داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016