پنجشنبه 17 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هواپيمای بدون سرنشين آمريکا توسط سپاه پاسداران رونمايی شد، مهر

تصاوير هواپيمای پيشرفته و جاسوسی بدون سرنشين امريکايی که پس از تجاوز به خاک ايران به دست نيروهای مسلح به زمين نشانده شده است، در شبکه اول سيما پخش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پهپاد جاسوسی آمريکا که توسط نيروهای مسلح کشورمان هدايت و به زمين نشانده شده بود در بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه اول سيمای جمهوری اسلامی ايران توسط فرمانده نيروی هوافضای سپاه پاسداران رونمايی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار سرتيپ پاسدار اميرعلی حاجی زاده اعلام کرد: اخيرا با اطلاعات جمع آوری شده و مراقبت های دقيق الکترونيکی مشخص شد اين هواپيما قصد نفوذ و جاسوسی بر فراز کشورمان را دارد که پس از ورود اين هواپيما به فضای شرق کشور، اين هواپيما در کمين گاه الکترونيکی نيروهای مسلح قرار گرفت و با حداقل خسارت در ايران به زمين نشانده شد.

طول دو بال اين هواپيما حدود ۲۶ متر، طول بدنه چهار و نيم متر و ارتفاع آن يک متر و ۸۴ سانتی متر است و دارای سيستم های پيشرفته جمع آوری اطلاعات در ابعاد الکترونيکی، تصويری و مخابراتی و سامانه های راداری مختلف است.

فرمانده نيروی هوافضای سپاه افزود: اين هواپيما از جهت نوع ساخت و پوشش، رادار گريز طراحی شده و از حيث فناوری آخرين نمونه هواپيماهای پيشرفته ای است که امريکا مورد استفاده قرار می دهد.

سردار حاجی زاده با بيان اين که فناوری به کار رفته در اين هواپيما قبلا در هواپيماهای B۲ و F۳۵ نيز استفاده شده است، افزود: هدايت اين هواپيما توسط ماهواره و همچنين ايستگاه های زمينی در افغانستان و امريکا صورت می پذيرد.

فرمانده نيروی هوافضای سپاه افزود: کارشناسان و متخصصان نظامی به خوبی واقفند که اين هواپيما چه اطلاعات تکنولوژيکی ذی قيمتی با خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016