شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تورنتو (کانادا): جشن و مراسم سالانه مرکز بين المللی حقوق بشر، ۱۱ دسامبر

بنی آدم اعضای يکديگرند که در آفرينش ز يک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

مرکز بين المللی حقوق بشر در شهر تورنتو در نظر دارد همزمان با روز جهانی حقوق بشر جشن اولين سال تاسيس خود را در روز يکشنبه ۱۱ دسامبر در رويال بنکويت هال برگزار و در آن از شش زندانی سياسی تقدير بعمل آورد. از ميان زندانيانی که مورد تقدير قرار می گيرند يک نفر به عنوان برنده جايزه سالانه انتخاب مرکز بين المللی حقوق بشر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مراسم سالانه مرکز بين المللی حقوق بشر (در کانادا) آقايان محمد مصطفائی وکيل پايه يک دادگستری و فعال برجسته حقوق بشری، پال دوار ، نماينده مجلس کانادا، کاوه شهروز مشاور حقوق بشر وزارت خارجه کانادا، مرتضی عبدالعليان عضو هيئت مديره سازمان روزنامه نگاران کانادايی مدافع آزادی بيان، حسن زارع زاده اردشير مدير اجرايی مرکز بين المللی حقوق بشر و نماينده سازمان عفو بين الملل در دقايقی سخنرانی خواهند کرد و پس از آن اسامی نفرات منتخب هيئت داوران مرکز بين المللی حقوق بشر که شش زندانی سياسی هستند اعلام خواهد شد. يک نفر از اين افراد به عنوان برگزيده سالانه مرکز بين المللی حقوق بشر معرفی خواهد شد. کليه منتخبان دارای سوابق قابل توجهی در حمايت از حقوق بشر در ايران می باشند.

اين برنامه با پذيرائی با انواع غذاهای ايرانی و اجرای زنده برنامه های هنری همراه است. ايرانيان و غيرايرانيان ساکن تورنتوی بزرگ می توانند برای طلاعات بيشتر و نيز رزرو جا با شماره زير تماس بگيرند.
۱-۶۴۷-۷۷۸-۵۷۷۱

برای رزو جا بصورت آنلاين ميتوانيد از لينک زير استفاده کنيد:
http://www.humanrightsintl.org/events/2011/nov/2011-11-20-e001.htm

با حضور در اين برنامه از فعاليت های مرکز در دفاع از حقوق ايرانيان در سراسر دنيا آشنا شويد و از کوشش های مرکز حمايت بعمل آوريد.

ديدار ما روز يکشنبه ۱۱ دسامبر ساعت پنج بعدازظهر در رويال بنکويت هال در آدرس ۱۰۲۵ خيابان فينج غربی واقع در تقاطع خيابانهای فينج و دافرين.
1025 Finch Ave West – Royal Banquet Hall


مرکز بين المللی حقوق بشر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016