پنجشنبه 2 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تورنتو (کانادا): گردهمايی فعالان دانشجويی و حقوق بشری در حمايت از ۱۲ زندانی ِ در اعتصاب غذا، ۲۵ ژوئن

فراخوان فعالان دانشجويی و حقوق بشری برای حمايت از "۱۲ زندانی ِ در اعتصاب غذا" در شهر تورنتو

هاله سحابی را در مراسم ختم پدرش شهيد کردند. هدی صابر نيز در اعتراض به کشته شدن هاله لب از خوردن فروبست تا آنکه پس از ضرب و شتم توسط مسؤولان زندان او هم به شهادت رسيد. از انجام هيچ شرمی دريغ نکرده اند. دوازده نفر از آزادگان دربند ميهنمان چند روزی است که جانشان را به کف دست گرفته اند و اعتصاب غذای نامحدودی را آغار کرده اند. اعتصاب غذا فاجعه ايست که لحظه لحظه و ذره ذره تن را می سوزاند.بهمن احمدی امويی، حسن اسدی زيدآبادی، مهدی کريميان اقبال، عماد بهاور، قربان بهزاديان نژاد، محمد داوری، اميرخسرو دليرثانی، فيض الله عرب سرخی، ابوالفضل قديانی، محمد جواد مظفر، محمدرضا مقيسه و عبدالله مومنی همچون شمع می سوزند تا ثابت کنند که هنوز شرافت زنده است. با گذشت هر ساعت يک قدم به مرگ نزديک تر می شوند. مخاطب اين اعتصاب غذا بيش از هر چيز وجدان های ايرانيان در گوشه و کنار عالم است.

ما جمعی از فعالين حقوق بشری و جمعی از دانشجويان دانشگاه های: رايرسون، يورک، تورنتو با حمايت جبهه متحد دانشجويی کانادا و انجمن ايرانی حقوق بشر دانشگاه يورک از شما ايرانيان مقيم تورنتو و ساير مردم می خواهيم تا از ساعت ۶ تا ۷ و نيم عصر روز جمعه مورخ ۲۵ جون( ۳تير) با جمع شدن در ميدان دان داس ضمن همبستگی با اين عزيزان از جان گذشته و اعلام حمايت از خواسته های به حقشان نداياعتراضی مردم کشورمان باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016