شنبه 26 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران از معدود كشورهای دارنده فناوری چرخه سوخت هسته ای است، ایرنا

قم - معاون سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو كشورهای معدود دنیا در فناوری چرخه سوخت هسته ای است.

به گزارش ایرنا، 'محمد احمدیان' روز شنبه در آیین گشایش هجدمین نمایشگاه ' تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای كشور' در قم افزود: ایران در فرایند چرخه سوخت از اكتشاف و استخراج گرفته تا فرآوری، غنی سازی و تولید سوخت به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا كرده است.

وی ادامه داد: درسال های اخیر، صنعت هسته ای ایران در سایه حمایت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دانشمندان جوان هسته ای به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

مدیرعامل شركت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران اضافه كرد: علی رغم كارشكنی های دشمن، ایران در تولید برق هسته ای به موفقیت های چشمگیری دست پیدا كرده است، نمونه آن راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر در سال جاری است كه بصورت آزمایشی در شبكه سراسری برق قرار گرفت.

احمدیان گفت: دانشمندان جوان ایران اسلامی در تولید رادیو داروها نیز موفق بوده و برخی از نمونه های منحصر به فرد آنرا تولید كرده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی كه در مقاطعی حتی حاضر نبودند ایران تعدادی سانتریفیوژ برای كارهای تحقیقاتی در اختیار داشته باشد، امروز شاهد موفقیت های دانشمندان هسته ای كشور در زمینه های مختلف این صنعت هستند.

احمدیان گفت : دشمنان این انقلاب برای متوقف كردن پیشرفت های هسته ای كشور از تمام امكانات خود از جمله، كارشكنی، تحریم، تهدید، ویروس های رایانه ای، جنگ نرم افزاری و ترور دانشمندان هسته ای استفاده می كنند.

وی با اشاره به اینكه یكی از محورهای تلاش دشمن در متوقف كردن پیشرفت های هسته ای ایران، شبهه افكنی و جنگ روانی است، افزود: مردم ایران اسلامی در سایه روشنگری های رهبر معظم انقلاب بر جنبه های مختلف تاثیر مثبت این انرژی بر پیشرفت های كشور بخوبی آگاه هستند و دشمن از این حربه، هیچگاه نمی تواند بهره لازم را ببرد.

معاون سازمان انرژی اتمی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای كشور در قم اشاره كرد و افزود: تاكنون 17 نمایشگاه در تهران و برخی از استان های كشور برپا شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدیان ادامه داد: اطلاع رسانی و آشنایی دانشجویان و اساتید با دستاوردهای صنعت هسته ای ایران از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

به گفته وی، برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه قم، می تواند زمینه ساز همكاری بیشتر سازمان انرژی اتمی كشور و این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی، حمایت از پایان نامه های مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری و برگزاری دوره های تخصصی باشد.

هجدهمین نمایشگاه ' تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای كشور' امروز با حضور برخی از مسوولان كشوری و استانی در دانشگاه قم گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 30 آذرماه، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 13 تا 16 پذیرای بازدیدكنندگان، اساتید، دانشجویان، كارشناسان و دیگر اقشار مردم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016