چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: اصلاح‌طلبان رفتار سياسی خود را با خاتمی تنظيم نمی‌کنند، مهر

رئيس مرکز پژوهش های مجلس در خصوص اظهارات اخير خاتمی مبنی بر عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات، گفت: جريان اصلاحات طيف گسترده ای است و لزوما همه اصلاح طلبان از خاتمی حرف شنوی ندارند که رفتار سياسی خود را با وی تنظيم کنند.

احمد توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اين سوال که تحليل شما از حضور جريان اصلاحات در انتخابات چيست در حالی که آقای خاتمی بحث عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات را مطرح کرده اند، گفت: به نظر من حضور آن دسته از طرفداران اصلاحات که پايبند به مبانی نظام و انقلاب هستند در انتخابات لازم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس مرکز پژوهش های مجلس همچنين در ادامه خاطر نشان کرد: البته جريان اصلاحات طيف گسترده ای است و لزوما همه اصلاح طلبان از خاتمی حرف شنوی ندارند که رفتار سياسی خود را با وی تنظيم کنند.

وی همچنين در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه، آيا پيش شرط حضور اصلاح طلبان در انتخابات مرزبندی با جريان فتنه است؟ اظهار داشت: وقتی می گوييم پايبندی به نظام و انقلاب شرط حضور افراد در انتخابات است يعنی حتما بايد با جريان فتنه مرزبندی کرده باشند همانطور که نمايندگان اقليت مجلس در بيانيه ای اقدامات ۲۵ بهمن فتنه گران را محکوم کردند.

توکلی در پايان ضمن اشاره به اينکه مواضع متناقض طيف های اصلاح طلب برای حضور يا عدم حضور در انتخابات به دليل فشارهای سياسی است، درخصوص شرکت اقليت اصلاح طلب مجلس در انتخابات گفت: به نظر من اقليت اصلاح طلب مجلس می توانند در انتخابات شرکت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016