شنبه 3 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوروش زعيم: به‌رغم فشارهای مکرر نيروهای امنيتی؛ از نظر روحی خوب هستم، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - عصر روز دوم دی‌ماه در پی انتشار اخباری مبنی بر بيماری و وخامت حال مهندس کوروش زعيم، عضو سرشناش شورای مرکزی جبهه ملی ايران و نگرانی در مورد وضعيت وی، جمعی از اعضای جبهه ملی برای عيادت به منزل وی رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر در اين ديدار کوروش زعيم ضمن قدردانی از حضور اين جمع، وضعيت روحی خود را به رغم فشارهای مکرر نيروهای امنيتی خوب توصيف نمود و هرگونه نگرانی پيرامون خود را بی‌مورد دانست.

در روزهای اخير و پس از بازداشت و احضار و تهديد گسترده اعضای جبهه ملی برخی نگرانی‌ها در مورد وضعيت مهندس زعيم شکل گرفته و اخباری نيز در اين رابطه منتشر گرديده بود.

اين پژوهشگر و عضو جبهه ملی ايران پيش‌تر در آستانه ۲۵ بهمن سال گذشته بازداشت و پس از يک ماه بازداشت چهارشنبه ۱٨ اسفند ماه ۹۰ آزاد شده بود. وی در سال‌های اخير به ويژه پس از وقايع انتخابات سال گذشته در اول تير ماه ۱۳۸۸ بازداشت شد و پس از آزادی نيز بار‌ها از سوی نيروهای امنيتی تهديد شده بود تا سرانجام در بازداشت‌های گسترده‌ای که در پيش از ۲۵ بهمن صورت گرفت وی به همراه تعدادی از فعالين جبهه ملی ايران دستگير و به زندان منتقل شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016