پنجشنبه 7 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت اسرائيل مغاير صلح جهانی و منافع مردم منطقه عمل می کند، سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

دولت اسرائيل تنها چند روز پس از آن که محمود عباس رئيس تشکيلات خود گردان فلسطين درخواست رسمی برای عضويت کامل کشور فلسطين با بيت المقدس شرقی بعنوان پايتخت را به سازمان ملل ارائه داد، مجوز ساخت يک هزار و صد واحد مسکونی را برای شهروندان اسرائيل در کرانه باختری صادر نمود. اين اولين بار نيست که دولت اسرائيل سياست نظاميگرايانه و بی اعتقادی خويش به صلح را به نمايش ميگذارد و بدين ترتيب خلاف صلح جهانی و منافع تمامی مردم منطقه عمل مينمايد. بعد از نزديک به شصت سال جنگ و خونريزی ميان اعراب و اسرائيل، سياستمداران اسرائيل هنوز متوجه نشده اند که اين نزاع راه حل نظامی ندارد، آنها حتی با پيشرفته ترين سلاح ها نيز نميتوانند اراده مردم فلسطين را خرد کنند و با زورگوئی بيشتر، تنها خود را ميان مردم منطقه و جهان بيشتر بی اعتبار و منزوی ميسازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سياست های اسرائيل از آغاز نقش عمده در ناآرامی های منطقه داشته و وسيله ای به دست حکومت های تماميت خواه و ديکتاتوری هائی مانند جمهوری اسلامی در ايران، صدام حسين در عراق، خانواده اسد در سوريه، طالبان در افغانستان و قذافی در ليبی بوده است تا با ادعای دفاع از مردم فلسطين به سرکوب مردم کشورهای خويش بپردازند.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور مانند هميشه خواهان صلحی عادلانه و پايدار ميان فلسطين و اسرائيل است. ما تشکيل کشور مستقل فلسطين را حق مسلم مردم اين کشور ميدانيم و از آن صميمانه پشتيبانی مينمائيم. ما کارشکنی های دولت اسرائيل برای جلوگيری از موفقيت مذاکرات صلح را ادامه سياست های تجاوزکارانه آن دولت، منافی صلح جهانی، منافع مردم اسرائيل، فلسطين و کل منطقه خاورميانه ميشماريم و چنين اقدامات و سياستهايی را شديدا محکوم ميکنيم.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش
چهارشنبه ششم مهر ۱۳۹۰ برابر بيست و هشتم سپتامبر ۲۰۱۱
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016