دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: فرمانده پليس دياله حمله موشکی به مقر منافقين را تکذيب کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده اداره پليس استان دياله خبر حمله موشکی به مقر منافقين در عراق را تکذيب کرد و آن را در راستای مظلوم نمايی اين گروهک در آستانه خروج از خاک اين کشور دانست.

سرلشکر حسين الشمری فرمانده اداره پليس استان دياله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد حمله موشکی افراد ناشناس به اردوگاه اشرف مقر اصلی اعضای گروه تروريستی منافقين را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: شب گذشته سازمان مجاهدين خلق(منافقين) مدعی حمله موشکی به پايگاه اشرف شد.

تحقيقات اداره پليس استان دياله امروز نشان داد که هيچ حمله‌ای به اين اردوگاه صورت نگرفته و ادعای اين سازمان کاملا دروغ است.

الشمری تصريح کرد: اين مظلوم نمايی سازمان مجاهدين خلق(منافقين) در آستانه خروج کامل آنها از عراق است و چنين ادعايی برای جلب توجه سازمان‌های حقوق بشر مطرح شده است.

شامگاه ديشب گروهک تروريستی منافقين با انتشار بيانيه‌ای مدعی شد از سوی افرادی که اين سازمان آنها را گروه‌های وابسته به ايران خوانده به پايگاه اشرف حمله موشکی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016