پنجشنبه 8 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوگو چاوز: آمريکا رؤسای جمهوری برخی از کشورهای مخالف خود در آمريکای لاتين را مبتلا به سرطان می کند، يورونيوز

اعلام خبر ابتلای کريستيا فرناندز دو کرشنر، رييس جمهوری آرژانتين به سرطان تيروييد، مردم و رهبران برخی از کشورهای آمريکای لاتين را به همدردی با وی ترغيب کرده است. کريستينا فرناندز قرار است روز چهارم ژانویۀ پيش رو تحت عمل جراحی قرار گيرد. پزشکان می گويند وی شانس زيادی برای بهبود دارد.

يکی از اهالی بوينوس آيرس می گويد:“برای او سلامتی و بهبودی آرزو می کنم، بدون توجه به اينکه من طرفدار چه حزبی هستم، اميدوارم که حال او هر چه زودتر خوب شود.”



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس جمهوری آرژانتين که روز چهارشنبه و پس از اعلام خبر ابتلا به سرطان تيروييد در يک کنفرانس خبری حاضر شده بود، ضمن فراخواندن احزاب سياسی اين کشور به اتحاد بيشتر برای خدمت به کشور، از مردم آرژانتين و رهبران کشورهايی که با وی تماس گرفته و برای او آرزوی سلامتی کرده اند تشکر کرد.

وی به ويژه از هوگو چاوز، رييس جمهوری ونزوئلا تشکر کرده و می گويد:“می توانيد تصور کنيد چه کسی شب گذشته به من تلفن زد؟ کارم را تمام کرده بودم که تلفن زنگ زد و هوگو چاوز به عنوان نخستين رييس جمهور همکار برای تقويت روحيه به من تلفن کرده بود.”

هوگو چاوز که وی نيز به بيماری سرطان مبتلاست آمريکا را متهم می کند که از يک نوع تکنولوژی برای بيمار کردن روسای جمهوری برخی از کشورهای مخالف آمريکای لاتين استفاده می کند. وی می گويد:“در اين باره مطمئن نيستم و هيچ چيز قطعی نمی‌دانم اما فقط می خواهم به اين مسئله فکر کنيد. خيلی خيلی عجيب است که همۀ ما در يک مقطع زمانی به سرطان مبتلا شده ايم.”

علاوه بر کريستيانا فرناندز و هوگو چاوز، فرناندو لوگو رييس جمهوری پاراگوئه، لولا داسيلوا رييس جمهوری سابق برزيل و ديلما روسلف رييس جمهوری کنونی اين کشور نيز به سرطان مبتلا هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016