شنبه 10 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبیر شورای عالی امنیت ملی: به هرگونه تهدید علیه ایران، پاسخ مضاعف و پشیمان كننده خواهیم داد، ایرنا

تهران - دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه 'اقتدار ، منطق و ابتكار عمل' مبنای تعاملات ایران است، تاكید كرد كه به هرگونه تهدید علیه كشور ، پاسخ مضاعف و پشیمان كننده خواهیم داد.

به گزارش ایرنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، ' سعید جلیلی' صبح امروز (شنبه) در همایش سراسری سفرا و روسای نمایندگی های ایران در خارج كشور اظهار داشت: موازنه قدرت در منطقه به ضرر رژیم صهیونیستی و آمریكا در حال تغییر است، تا جایی كه این تحولات بر روابط آنها با سایر قدرت ها نیز تأثیر سلبی گذاشته است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینكه امروزه جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته در اوج اقتدار و الهام بخشی است، افزود: پشتوانه بالای مردمی و فرصت های حاصل از تحولات منطقه ای و بین المللی، اقتدار نظام را مضاعف كرده است.

جلیلی خاطرنشان كرد:تمام تلاش دشمن سرپوش گذاشتن بر اقتدار و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است، ولی این اقتدار روز به روز بیشتر نمایان می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح كرد:به هرگونه تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران، پاسخ مضاعف و پشیمان كننده خواهیم داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


توصیه جلیلی به گروه 1+5

جلیلی با اشاره به این كه 'اقتدار، منطق، ابتكار عمل'، مبنای تعاملات جمهوری اسلامی ایران است، درباره ادامه گفت وگوها با 1+5، اظهار داشت: به آنها رسما اعلام كردیم به مسیر گفت وگو برای همكاری برگردند.

وی افزود: پیام های متفاوت غربی ها نشانه مشكلات و اختلافات درونی آنها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016