شنبه 17 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون اول احمدی نژاد: تحریم ها هیچ مشكلی برای روند توسعه كشور ایجاد نكرده اند، ایرنا

تهران - معاون اول رییس جمهوری تاكید كرد كه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ مشكلی برای روند توسعه كشور ایجاد نكرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمدرضا رحیمی' روز شنبه در حاشیه نشست ملی صادرات كالاها و خدمات دانش بنیان در جمع خبرنگاران افزود: در ایران هر سال بیش از 90 میلیارد دلار نفت صادرات می شود و صادرات غیرنفتی كشور نیز در سال جاری به 45 میلیارد دلار می رسد.

وی خاطرنشان كرد: مجموع هزینه های كشور در بخش ارزی بین 90 تا 100 میلیارد دلار است و هر ساله بین 30 تا 35 میلیارد دلار به منابع ارزی افزوده می شود.

معاون اول رییس جمهوری همچنین درمورد میزان ذخایر طلای كشور گفت: ایران دست كم تا 15 سال آینده ذخیره طلا دارد و هیچ گونه نگرانی در حمایت از تولیدكنندگان، دانشمندان و حمایت از محصولات علمی و دانش بنیان نداریم.

رحیمی با بیان این كه در سال های اخیر در بخش علمی و فناوری جهش بزرگی در كشور رخ داده است ، افزود: این دستاوردها ارمغانی بزرگ برای سرافرازی ایران است.

وی اظهارداشت: دولت وظیفه دارد از دانش و فكر دانشمندان، اساتید، تولیدكنندگان و صادركنندگان حمایت كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی یادآور شد كه كارگروهی برای هماهنگی همه دستگاه های كشور در زمینه صادرات و تولید تشكیل می شود.

معاون اول رییس جمهوری تصریح كرد: باید همگرایی ها را زیاد كنیم تا تولیدكنندگان بتوانند محصولات خود را در داخل و خارج از كشور به فروش برسانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016