یکشنبه 18 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داود اوغلو خبر داد: ترکیه میزبان از سرگيری مذاكرات هسته‌ای ایران با ۱+۵، فرارو

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به دیدارهای خود با مقامات اروپایی و ایرانی از آغاز مذاکرات هسته ای 1+5 به میزبانی آنکارا خبر داد.

"احمد داوداوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه در گفتگو با روزنامه نیهون کیزایی شیمبون ژاپن گفت مذاکرات ایران و گروه کشورهای موسوم به 1+5 (متشکل از اعضای شورای امنیت و آلمان) طبق توافق مقامات طرفین به زودی از سر گرفته می شود.

وی با استناد به دیدارهای خود پیش از سفر به ایران با "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیدارش با مقامات ایرانی تاکید کرد این مقامات توافق کرده اند که مذاکرات مذکور در ترکیه انجام شود.

وزیر خارجه ترکیه همچنین با اشاره به تحریمهای اروپا و آمریکا علیه ایران یادآور شد آنکارا از این تحریمها تبعیت نمی کند و محدودیتی برای روابط خود با ایران قائل نیست. وی در عین حال از غرب خواست ترکیه را در موضوع تحریم ایران مستثنی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است داوداوغلو روز پنج شنبه طی سفر به تهران با مقامات ایرانی دیدار و در مورد مسائل مهم منطقه از جمله وضعیت سوریه، عراق و نیز موضوع هسته ای ایران گفتگو کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016