پنجشنبه 15 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر خارجه تركیه با رحیمی و صالحی دیدار كرد، ایرنا

تهران- وزیر امور خارجه تركیه عصر چهارشنبه وارد تهران شد و در نخستین ساعات سفر دو روزه خود به جمهوری اسلامی ایران، به ترتیب با معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و همتای ایرانی خود دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، 'احمد داود اوغلو' در دیدار با محمدرضا رحیمی و علی اكبر صالحی با آنان در خصوص مهم ترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی رایزنی كرد.

داود اوغلو روز پنحشنبه و در ادامه سفر دو روزه خود به تهران قرار است با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار كند.

وزارت خارجه تركیه پیش از این اعلام كرده بود كه داود اوغلو در سفر به تهران درباره مسایل دوجانبه، موضوعات منطقه ای و بین المللی، برنامه هسته ای ایران، تحولات سوریه و عراق با مقامات ایرانی به رایزنی و تبادل نظر خواهد پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است وزیران امور خارجه ایران و تركیه روز پنجشنبه با حضور در كنفرانس خبری مشترك ضمن پاسخگویی به خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی، اهداف و نتایج سفر داود اوغلو به تهران را نیز تشریح كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016