دوشنبه 19 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع: ایران مهم‌ترین عامل تامین امنیت تنگه هرمز است، فارس

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد که "جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین عامل تامین امنیت تنگه هرمز است".

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی در حاشیه جلسه امشب هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره احتمال بستن تنگه هرمز از سوی ایران که در خبرگزاری‌های خارجی منعکس شد، اظهار داشت: ما نگفتیم تنگه هرمز را می‌بندیم بلکه مسأله اینست که اگر کسی بخواهد امنیت خلیج فارس را به خطر اندازد، برای همه به خطر می‌افتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضع ایران در پی آزادسازی 13 صیاد ایرانی از دست دزدان دریایی سومالی توسط نیروهای آمریکایی گفت: ‌وزارت امور خارجه موضع ایران را اعلام کرده است.

سردار وحیدی با بیان اینکه ما کار خوب را رد نمی‌کنیم در عین حال تصریح کرد "این مسأله هیچ دلیلی بر مشروعیت حضور آنان در منطقه نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان در پاسخ به سؤالی درباره اعزام ناو هواپیمابر انگلیس به خلیج فارس گفت:‌ این مسأله موضوع مهمی نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016