دوشنبه 26 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقام‌های اطلاعاتی: رهبر طالبان پاکستان کشته شد، ايسنا

چهار مقام اطلاعاتی پاکستان اعلام کردند، گفته می‌شود رهبر طالبان پاکستان در يک حمله هواپيماهای بدون سرنشين آمريکا کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين مقامات اعلام کردند که ارتباطات راديويی بی‌سيم شبه نظاميان طالبان را رهگيری کرده‌اند که در آن عنوان شده چگونه "حکيم‌الله محسود" زمانی که در يک خودرو برای شرکت در نشستی در منطقه وزيرستان شمالی در حال حرکت بود، کشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اين حال به گزارش خبرگزاری رويترز، يک مقام ارشد پاکستان به خبرگزاری رويترز گفت که هيچ تاييد رسمی در مورد اينکه رهبر طالبان پاکستان کشته شده است، وجود ندارد.

از سوی ديگر طالبان پاکستان مرگ حيکم‌الله محسود را رد کرده است. مقامات آمريکايی نيز که خواستند نامشان فاش نشود مرگ وی را تاييد نکردند اما اگر حکيم‌الله محسود کشته شده باشد می‌توان آن را ضربه‌ای به طالبان پاکستان دانست.

بيت‌الله محسود که پيش از حکيم‌الله محسود رهبر طالبان بود در سال ۲۰۰۹ طی يک حمله هواپيمای بدون سرنشين کشته شده بود.

طالبان پاکستان مدعی است که حکيم‌الله محسود همچنان زنده است.

احسان‌الله احسان، يک سخنگوی گروه تحريک طالبان پاکستان تصريح کرد: هيچ حقيقتی در گزارش‌های مربوط به مرگ حکيم‌الله محسود وجود ندارد. چه حکيم‌الله محسود زنده باشد چه مرده باشد، ما به فعاليت‌هايمان ادامه می‌دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016