دوشنبه 26 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: همه گرايش‌ها و سلايق سياسی در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام کرده‌اند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير کشور گفت که برای انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی از همه سلايق و گرايش‌های نظام جمهوری اسلامی ثبت نام کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزير کشور عصر امروز يکشنبه در حاشيه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه برخی رسانه‌ها اين موضوع را عنوان می‌کنند که دولت منتقدان خود را رد کرده است، گفت: وزارت کشور اصول و مر قانون را اجرا می‌کند، نه يک امر کم و نه يک امر زياد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه از ۲۵ مرحله فرآيند انتخابات ۸ مرحله مانده است، يادآور شد: وزارت کشور به عنوان يک دستگاه پشتيبان است و ما نتايج را به هيئت‌های اجرايی که متشکل از منتخبين معتمدين مردم هستند، می‌دهيم.

وزير کشور بر همين اساس گفت که داوطلبان ۴ روز فرصت دارند تا نسبت به رد صلاحيت‌ها اعتراض کنند و هيئت نظارت هم يک هفته فرصت بررسی دارد؛ همچنين شورای نگهبان ۲۰ روز برای بررسی اعتراض‌ها وقت گذاشته است.

محمد‌نجار در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه حضور گرايش‌های مختلف در ثبت‌نام انتخابات مجلس نهم به چه صورت بوده است، افزود: از همه سلايق‌ و گرايش‌ها که در نظام جمهوری اسلامی حضور دارند، در انتخابات مشارکت داشتند.

وزير کشور با بيان اينکه علی‌رغم محدوديت‌های تحصيلی حضور گسترده‌تری در انتخابات داشته‌ايم، از افزايش ۱۶ درصدی مشارکت‌ها در انتخابات اخير خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016