پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيمان پاکمهر، روزنامه نگار تبريزی، بازداشت و به زندان اوين منتقل شده است، دانشجونيوز

پيمان پاکمهر، روزنامه نگار تبريزی و مدير سايت خبری "تبريزنيوز"، دو روز پيش توسط ماموران وزارت اطلاعات در تبريز با نيابت قضايی از سوی شعبه پنج بازپرسی دادسرای اوين (مقدس) بازداشت شده است. وی روز گذشته پس از تفهيم اتهام تبليغ عليه نظام در دادسرای انقلاب تبريز، به زندان اوين منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش های رسيده به دانشجونيوز، پاکمهر همچنين شب گذشته از بند ٢٠٩ زندان اوين با خانواده اش تماس گرفته و به نقل از بازجويش گفته است که تا چند روز آينده آزاد خواهد شد.

گفتنی است پاکمهر از فعالان دانشجويی سابق تبريز و عضو کانون دانشجويان مستقل دانشگاه تبريز در دهه ٧٠ بود که در جريان اعتراض دانشجويی ٢٠ تير ٧٨ نيز مورد تعقيب قرار گرفته بود.

همچنين پاکمهر فعاليتهای مطبوعاتی خود را از ابتدای دهه ٨٠ با همکاری با نشرياتی چون شمس تبريز و آنگاه تاسيس آژانس خبری تبريزنيوز ادامه داده، در انعکاس اخبار آذربايجان با رويکردی ملی و ايراندوستانه کوشيد.

اين روزنامه نگار تبريزی و فارغ التحصيل رشته زبان انگليسی دانشگاه آزاد تبريز همچنين عضو فدراسيون جهانی روزنامه نگاران و انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016