شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک نفر در کرمان و در ملاء عام به دار آويخته شد، ايسنا

ساعت ۶:۳۰ صبح پنجشنبه، يک متهم به تجاوز در ميدان خواجوی کرمان به دار مجازات آويخته شد.

يدالله موحد ـ دادستان عمومی و انقلاب کرمان ـ در اين زمينه به خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه کوير، گفت: اين محکوم ۳۱ ساله با هويت «مجيد.ص»، به بيش از ۵۰ فقره جرم اعتراف داشت که مهم‌ترين آنها تجاوز به عنف بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه محکوم‌عليه متاهل و دارای دو فرزند بود، در خصوص نحوه اقدامات مجرمانه وی اظهار کرد: اين شخص با قرار دادن ماسک بهداشتی بزرگ روی صورتش و پايين آوردن کلاه خود، چهره‌اش را غير قابل شناسايی می‌کرد. سپس به مکان‌های کسب و کاری که فاقد دوربين مداربسته بود و خانم‌ها در آن اماکن تنها بودند، وارد می‌شد و در فرصتی مناسب اقدام به آزار و اذيت آنان می‌کرد.

دادستان کرمان افزود: او همچنين در ساعت‌هايی از روز با مراجعه به منازل يا دسترسی به دختربچه‌ها در مکان‌های خلوت با زور و تهديد نقشه‌های شوم خود را عملی می‌کرد.

موحد با اشاره به ابراز خرسندی مردم کرمان از مجازات اين فرد، خاطرنشان کرد: مردمی که صبح پنجشنبه شاهد اعدام «مجيد.ص» بودند، از نيروی انتظامی و دستگاه قضايی تشکر می‌کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016