دوشنبه 3 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب اظهارات وکيل جوانفکر توسط دادگستری استان تهران، ايسنا

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران در اطلاعيه‌ای به اظهارات اخير وکيل «علی اکبر جوانفکر» واکنش نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران در اين اطلاعيه آورده است: متعاقب انتشار خبری در برخی سايت‌ها مبنی بر اينکه آقای قهرمان شجاعی «وکيل آقای جوانفکر به عنوان وکيل از دادگاه مطبوعات هيچ مهلتی را برای بررسی و بازخوانی پرونده درخواست نکرده است»، بدينوسيله در جهت تنوير افکار عمومی به استحضار می‌رساند که حسب محتويات پرونده و درخواست مکتوب آقای قهرمان شجاعی وکيل آقای جوانفکر به شماره ثبت ۵۷۹ مورخ ۲۵ دی۹۰ و مطابق با مفاد صورتجلسه تنظيمی شعبه ۷۶ کيفری استان تهران (مضبوط در پرونده) مطلب اعلام شده، از اساس خلاف واقع بوده و تکذيب می‌شود.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان در پايان به کليه ارباب رسانه‌های جمعی توصيه کرده است که با رعايت موازين قانونی و پس از تاييد مراجع قضايی ذی‌ربط، مبادرت به درج خبرهای قضايی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016