سه شنبه 4 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف بيش از ۱۶ ميليون داروی قاچاق، ايلنا

۱۶ ميليون و۹۶۳ هزار و ۴۹۳ عدد داروی قاچاق از فروردين تا ۲۵ دی امسال در مرزهای کشور توسط پليس مرزبانی ايران کشف شده است/ کشف حدود دو ميليون داروی قاچاق فقط در يک روز.

ايلنا: ۱۶ ميليون و ۹۶۳ هزار و ۴۹۳ عدد داروی قاچاق از فروردين تا ۲۵ دی امسال در مرزهای کشور توسط پليس مرزبانی ايران کشف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی در اين رابطه به خبرنگار ايلنا گفت:« آمار کشف دارو‌های قاچاق در ۱۰ ماه گذشته در مرزهای کشور نسبت به مدت مشابه سال پيش ۸۷ درصد افزايش داشته است.»

"حسين ذوالفقاری" افزود:« داروهای نيروزا و روان گردان همچنين قرص‌های جنسی بيشترين داروهايی هستند که در اين مدت توسط پليس مرزبانی کشف وضبط شده است .»

کشف حدود دو ميليون داروی قاچاق فقط در يک روز
فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی اظهار داشت: « چندی پيش ماموران گروهان بيوران در پی کسب خبری مبنی بر ورود داروی قاچاق در يکی از محورهای مرزی سردشت بلافاصله با اکيپی ويژه به محل تردد قاچاقچيان اعزام و پس از ساعت‌ها کمين موفق شدند سه خودروی ۳.اف را شناسايی کنند.»

وی ادامه داد: « قاچاقيچيان با ديدن ماموران فرار کردند که با اقدام به موقع ماموران خودروهايشان متوقف و در بازرسی از آنها يک ميليون و ۸۳۴ هزار و ۸۴۸ انواع قرص و داروهای خاص کشف و ضبط شد.»

وی با بيان اينکه پليس با قاچاقچيان دارو قاطعانه برخورد می‌کند،خاطر نشان کرد:« پليس اجازه نمی‌دهد عده‌ای سودجو با اقدامات خود، جان و زندگی هموطنان را به خطر اندازند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016